English

آمریکا به مقام ارشد فلسطینی، ویزای سفر به این کشور را نداد

ایالات متحده آمریکا از صدور ویزا برای حنان عشراوی مقام بلند پایه فلسطینی خودداری کرده است. عشراوی بر این باور است که آمریکا این اقدام را با اهداف سیاسی انجام داده است.

آمریکا به مقام ارشد فلسطینی، ویزای سفر به این کشور را نداد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، یک مقام ارشد فلسطینی گفت: ایالات متحده آمریکا با درخواست ویزای او برای سفر به این کشور مخالفت کرده است. 

حنان عشراوی یکی از رهبران بلند پایه سازمان آزادی بخش فلسطین در رشته توئیت هایی گفت: وی بر این باور است که آمریکا به دلایل سیاسی با درخواست صدور ویزای سفر او به این کشور مخالفت کرده است. عشروای 72 ساله که در آمریکا تحصیل کرده است گفت:چندین بار از آمریکا بازدید کرده ام. وی انگلیسی را به طور روان صحبت می کند و به نوعی به عنوان سخنگوی فلسطینی ها در گفتگوهای تلویزیونی شناخته می شود. عشراوی در سه دهه گذشته با مقام های ارشد آمریکایی نیز دیدار داشته است.

فلسطینی ها روابط خود با آمریکا را پس از آنکه ترامپ بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت، قطع کرده اند. آمریکا نیز با اقدامات تنبیهی به این اقدام فلسطینی ها پاسخ داده است.   

عشراوی در پیامی نوشته است:امیدوارم کسی علت این موضوع را به نوه هایم و دیگر اعضای خانواده ام که در آمریکا به سر می برند توضیح دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه