English

آخرین خبر از پیشروی ارتش سوریه در جنوب ادلب

ارتش سوریه پس از درگیری‌های شدید با تروریستهای جبهه النصره و جیش العزه، بزرگترین همپیمان النصره و نیز جبهه ملی آزادسازی که تحت حمایت آنکارا است، به مرزهای اداری ادلب رسید.

آخرین خبر از پیشروی ارتش سوریه در جنوب ادلب

به گزارش خبرگزاری موج، رسانه جنگی سوریه تاکید کرد، ارتش این کشور کنترل روستاهای الشریعه، الجمازیه، المستریحه، میدان غزال، باب الطاقه در حومه شمال غربی حماة و العریمه واقع در مرزهای اداری جنوب ادلب را در دست گرفت.

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ارتش سوریه با حمایت توپخانه‌ای و هوایی گسترده پس از درگیری‌های شدید با تروریستهای جبهه النصره و جیش العزه، بزرگترین همپیمان النصره و نیز جبهه ملی آزادسازی که تحت حمایت آنکارا است، به مرزهای اداری ادلب رسید.

هم چنین رسانه جنگی سوریه افزود: ارتش سوریه با این پیشروی به عملیات آزادسازی ادلب نزدیک شده است.

در همین حال، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، تعدادی از تروریست‌هایی که توافقنامه منطقه کاهش تنش در ادلب را بارها با حمله به پایگاه‌های نظامی و شهرک‌های امنیتی در حومه این استان نقض کرده بودند، در درگیری با یگان‌هایی از ارتش سوریه کشته و زخمی شدند.

ارتش سوریه حملات دقیقی را به پایگاه‌های جبهه النصره در شهرک حاس در حومه جنوبی ادلب ترتیب داد.

سانا گزارش داد، در عملیات شدید ارتش به محورهای رفت‌وآمد تروریست‌ها در حد فاصل دو روستای حیش و کفر سجنه، تعدادی از تروریست‌ها زخمی و چندین خودروی زرهی و سلاح‌ها و مهمات آنها منهدم شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی