English

شورای نظامی سودان، شماری از مقام های اسبق رژیم عمرالبشیر را بازداشت کرد

شورای نظامی سودان اعلام کرده است: شماری از مقام های اسبق رژیم سودان که در دوره رهبری عمرالبشیر در قدرت قرار داشتند را بازداشت کرده است.

شورای نظامی سودان، شماری از مقام های اسبق رژیم عمرالبشیر را بازداشت کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، شورای نظامی سودان اعلام کرده است: شماری از مقام های اسبق رژیم سودان که در دوره رهبری عمرالبشیر در قدرت قرار داشتند را بازداشت کرده است.

شمس الدین کباشی سخنگوی شورای نظامی سودان، در جریان یک نشست خبری که در خارطوم پایتخت سودان برگزار می شد گفته است: به دلیل حفظ امنیت ملی، جزئیات بیشتری در مورد این بازداشت ها را نمی تواند رسانه ای کند. وی افزوده: رویه های زیادی در دست انجام هستند. ما دستور به تحول و برقراری ساختار جدید در ارتش سودان را داده ایم. مصادره دفاتر حزب حاکم سودان در کلیه ایالت ها، مدتی است که آغاز شده است. کباشی گفته است: ما همچنین به بازنگری در برخی قوانین مثل قانون نظم عمومی و ایجاد تشکیلات ضد فساد، بر پایه استانداردهای شفاف خواهیم پرداخت.

کباشی از احزاب گوناگون خواسته است تا لیست کاندیداهای خود برای تشکیل کابینه جدید سودان که مورد اتفاق تمامی احزاب و گروه ها باشد را ارائه کنند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه