English

مرور مهمترین اخبار بین الملل شنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۸

خبرگزاری موج، اهم اخبار بین الملل شنبه 24 فروردین ماه 1398 را گزارش می دهد.

مرور مهمترین اخبار بین الملل شنبه 24 فروردین ماه 1398

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، سرخط مهمترین اخبار بین الملل شنبه 24 فروردین ماه 1398 را می توانید در ادامه بخوانید:

دخترم را برای ریاست به بانک جهانی در نظر گرفته بودم   

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهار نظری گفته است: دخترم ایوانکا ترامپ را برای ریاست بر بانک جهانی در نظر گرفته بودم زیرا او در بحث کار با اعداد و ارقام بسیار خوب است.

روز شنبه(24 فروردین ماه)، گروه های اپوزیسیون سودانی که مرتبط با "اعلامیه آزادی و تغییر" هستند خواستار واگذاری قدرت به یک دولت غیرنظامی در سودان شدند.

رئیس صندوق بین المللی پول هشدار داده است: با توجه به این نکته که رشد اقتصاد جهانی کند شده و بسیاری از کشورها، درگیر میزان بالای بدهی هستند، زمان کنونی زمان مناسبی برای افزودن به مشکلات، با انجام اقداماتی مثل به راه انداختن جنگ تجاری نیست.

روز جمعه(24 فروردین ماه)، صدها هزار نفر از مردم الجزایر در شهرهای مختلف این کشور به خیابان ها ریختند و خواستار برکناری تمامی افراد منتصب به عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور سابق الجزایر شدند.

یک کاروان از نیروهای پلیس افغانستان در کمین نیروهای طالبان گرفتار شدند که در نتیجه آن، 7 نیروی امنیتی جان خود را از دست دادند.

فعالان سودانی می گویند که 16 نفر از جمله 1 سرباز، از زمان برکنار شدن عمرالبشیر از قدرت در پنجشنبه گذشته، توسط رژیم سودان به قتل رسیده اند.

ساناخبرگزاری دولتی سوریه اعلام کرده: رژیم صهیونیستی به یک موضع نظامی در استان حماه حمله هوایی کرده است. این حمله موجب زخمی شدن 3 سرباز و آسیب رسیدن به چند ساختمان شده است.

دومین کنفرانس بین‌المللی اسلام‌هراسی با هدف تحلیل گفتمان و ژئوپولتیک اسلام‌هراسی در استانبول آغاز به کار کرد.

سی ان ان اعلام کرد: یک فرد معلول اقدام به آتش زدن خود در مقابل کاخ سفید کرد.

حمله انتحاری در مرز چمن از توابع بلوچستان و نزدیک مرز افغانستان یک کشته و 8 زخمی بر جای گذاشت.   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه