English

ترامپ:

دخترم را برای ریاست به بانک جهانی در نظر گرفته بودم

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهار نظری گفته است: دخترم ایوانکا ترامپ را برای ریاست بر بانک جهانی در نظر گرفته بودم زیرا او در بحث کار با اعداد و ارقام بسیار خوب است.

دخترم را برای ریاست به بانک جهانی در نظر گرفته بودم

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهار نظری گفته است: دخترم ایوانکا ترامپ را برای ریاست بر بانک جهانی در نظر گرفته بودم زیرا او در بحث کار با اعداد و ارقام بسیار خوب است.

ترامپ در مصاحبه ای با نشریه آتلانتیک که روز جمعه(23 فروردین ماه) منتشر شد به بحث راجع به دختر بزرگ خود ایوانکا ترامپ و نقش های متفاوتی که وی در دولت پدرش برای آن ها مناسب است پرداخته است. به گفته ترامپ، او بر این باور است که تمامی فرزندانش بسیار خوب هستند اما از میان آن ها، دختر بزرگش فوق العاده است. وی در بخشی از مصاحبه خود گفته:"من حتی ایوانکا را برای ریاست بر بانک جهانی در نظر گرفتم زیرا او در کار با اعداد و ارقام فوق العاده است". 

ترامپ به این نکته هم اشاره کرده که دخترش را برای مسوولیت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد نیز در نظر گرفته با این حال، پس از خروج نیکی هیلی از مسوولیتش، وی را برای این مسوولیت انتخاب نکرده زیرا هراس از آن داشته که افکار عمومی وی را به قوم و خویش پرستی متهم سازند.

با این همه، ایوانکا ترامپ خود در موقعیت های گوناگون همواره اعلام کرده که دوست دارد خارج از فضای سیاست قرار داشته باشد. ترامپ گفته اگر ایوانکا ترامپ برای ریاست جمهوری آمریکا کاندید شود، مطمئنا با توجه به ارتباطات پدرش قادر خواهد بود که پیروز انتخابات شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه