English

اظهار نگرانی روسیه از اقدامات آمریکا در مورد ونزوئلا

به گفته مقام های روسی، تصمیم آمریکا مبنی بر خارج کردن تمامی کارمندان سفارت این کشور در کاراکاس، هشدار دهنده و خطرناک است.

اظهار نگرانی روسیه از اقدامات آمریکا در مورد ونزوئلا

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، به گفته مقام های روسی، تصمیم آمریکا مبنی بر خارج کردن تمامی کارمندان سفارت این کشور در کاراکاس، هشدار دهنده و خطرناک است. 

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در اظهاراتی گفته است:"تصمیم آمریکا مبنی بر خارج کردن کارمندان سفارت این کشور از ونزوئلا هشدار دهنده است مخصوصا به این دلیل که این اقدام با اظهات مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا همراه شد که گقته بود: حضور پرسنل آمریکایی در ونزوئلا، موجب محدود شدن اقدامات آمریکا می گردد. این اقدامات چه هستند؟". 

زاخارووا افزوده: قطعی برق در ونزوئلا اقدامی خرابکارانه بود که از خارج این کشور سازماندهی شده بود. زاخارووا قطعی برق و هدف قرار دادن تاسیسات زیربنایی در ونزوئلا را همچون اقدامی برای تضعیف دولت مرکزی ونزوئلا توصیف کرده است. 

علی رغم تلاش های آمریکا، دو سوم از اعضای سازمان ملل متحد، خوان گوآیدو را به عنوان رئیس جمهور موقت ونزوئلا شناسایی نکرده اند. سخنگوی وزارت خارجه روسیه از آمریکا خواسته طرح های خود برای سرنگونی دولت قانونی ونزوئلا را رها کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه