English

معاون رئیس جمهور ونزوئلا:

ما قربانیان تهاجم آمریکا هستیم

دلسی رودریگز معاون رئیس جمهور ونزوئلا گفته است: ونزوئلا قربانی تهاجم چندجانبه ایالات متحده آمریکاست. وی پس از دیدار با سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه در مسکو اعلام کرده: آمریکا از یک سیاستمدار نه چندان محبوب برای رهبری ونزوئلا حمایت می کند.

ما قربانیان تهاجم آمریکا هستیم

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، دلسی رودریگز معاون رئیس جمهور ونزوئلا گفته است: ونزوئلا قربانی تهاجم چندجانبه ایالات متحده آمریکاست. وی پس از دیدار با سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه در مسکو اعلام کرده: آمریکا از یک سیاستمدار نه چندان محبوب برای رهبری ونزوئلا حمایت می کند. 

رودریگز افزوده:"من می خواهم که تمام دنیا بدانند خوان گوآیدو نماینده ای بود که با 7000 رای به پارلمان ونزوئلا راه یافت. وی نفر دوم برگزیده از حوزه انتخابیه خود بود. اکنون این مرد به خیابان ها قدم می گذارد و خود را رئیس جمهور موقت ونزوئلا می خواند".

رودریگز، گوآیدو را متهم کرده که با دولت های خارجی بر علیه کشور خود و دولت مشروع آن همکاری می کند. معاون رئیس جمهور ونزوئلا گفته است: گوآیدو روابط نزدیکی با نماینده ویژه آمریکا در موضوع ونزوئلا الیوت آبرامز دارد. آبرامز فردی است که با سازماندهی کودتا در دیگر کشورها شناخته می شود.   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی