English

مادورو از دیدارهای محرمانه با نماینده آمریکا خبر داد

یکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا یک فرستاده ویژه دولت آمریکا را به ونزوئلا دعوت کرده است. این موضوع پس از آن بیان می شود که مادورو در جریان مصاحبه ای در روز پنجشنبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس فاش کرده بود که وزیر خارجه ونزوئلا اخیرا دیدارهای محرمانه ای را با مقام های آمریکایی در نیویورک داشته است.

مادورو از دیدارهای محرمانه با نماینده آمریکا خبر داد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا یک فرستاده ویژه دولت آمریکا را به ونزوئلا دعوت کرده است. این موضوع پس از آن بیان می شود که مادورو در جریان مصاحبه ای در روز پنجشنبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس فاش کرده بود که وزیر خارجه ونزوئلا اخیرا دیدارهای محرمانه ای را با مقام های آمریکایی در نیویورک داشته است.

یک مقام ارشد دولت ونزوئلا گفته است آخرین گفتگوها با آمریکا در تاریخ 11 فوریه انجام شده است. این تاریخ 4 روز پس از آن است که نماینده آمریکا الیوت آبرامز گفته بود "زمان برای گفتگو با دولت ونزوئلا مدت هاست گذشته است" و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به صراحت اعلام کرده بود آمریکا خوان گوآیدو را به عنوان رئیس جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت می شناسد. 

علی رغم تمامی اقدامات ترامپ علیه ونزوئلا، مادورو گفته است امید دارد خیلی زود با رئیس جمهور آمریکا درباره بحران ونزوئلا و موضع این کشور در به رسمیت شناختن گوآیدو گفتگو و مذاکره کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه