English

نتانیاهو با پوتین دیدار می کند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توئیتی گفت : من بار دیگر برای ادامه گفت وگو های چند ماه پیش با رئیس جمهوری روسیه در پاریس و مذاکرات تلفنی، راهی مسکو می شوم.

نتانیاهو با پوتین دیدار می کند

به گزارش خبرگزاری موج، برنامه ریزی برای بحث در مورد موضوعات مهم همکاری دوجانبه، در درجه اول در زمینه تجارت، اقتصادی و اقدامات بشر دوستانه، همچنین تبادل دیدگاه ها از وضعیت کنونی در خاورمیانه از جمله مسائل مربوط به حل و فصل فلسطین و اسرائیل و بحران سوریه اهم موضوعات این دیدار خواهد بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار بود طبق برنامه پنجشنبه گذشته با سفر به روسیه با پوتین دیدار کند.

گفتنی است، چهارشنبه هفته گذشته کرملین خبر مشابه دیگری در خصوص دیدار پوتین و نتانیاهو منتشر کرد که چند ساعت پس از آن، رسانه های رژیم صهیونیستی از به تعویق افتادن سفر نتانیاهو خبر دادند.

اواسط بهمن ماه جاری «آنا یوناتان لئوز» سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو بزودی راهی مسکو می شود تا با رئیس جمهوری روسیه در خصوص ایران گفت وگو کند.

سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به این پرسش که نتانیاهو دیگر در خصوص چه موضوعاتی با پوتین گفت وگو خواهد کرد هم اظهار داشت که هنوز موضوع مذاکرات را مطرح نکرده ایم اما هدف نخست نتانیاهو مقابله با تحکیم حضور نظامی ایران در سوریه است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توئیتی گفت : من بار دیگر برای ادامه گفت وگو های چند ماه پیش با رئیس جمهوری روسیه در پاریس و مذاکرات تلفنی، راهی مسکو می شوم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه