English

هشدار ترامپ به اروپا در مورد اسرای داعشی اروپایی

اسرای داعشی اروپایی را آزاد می کنیم

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از کشورهای اروپایی خواسته است تا اسرای داعشی اروپایی را تحویل گرفته و محاکمه کنند. در غیر این صورت، آمریکا چاره ای جز آزاد کردن آن ها ندارد.

اسرای داعشی اروپایی را آزاد می کنیم

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از راشا تودی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از کشورهای اروپایی خواسته است تا اسرای داعشی اروپایی را تحویل گرفته و محاکمه کنند. در غیر این صورت، آمریکا چاره ای جز آزاد کردن آن ها ندارد. 

نیروهای دموکراتیک سوری که از حمایت آمریکا برخوردارند می گویند: شکست نهایی داعش بسیار نزدیک است و این گروه فقط منطقه ای کوچک در شمال شرق سوریه را در کنترل خود دارد. ترامپ نیز اخیرا اعلام کرده نیروهای آمریکایی از سوریه عقب نشینی خواهند کرد. با این حال، وی هیچ تاریخ مشخصی را برای این اقدام مشخص نکرده است. از این رو، مقام های آمریکا به دولت های اروپایی گفته اند هر چه سریع تر اسرای داعش که از اتباع کشورهای اروپایی هستند را تحویل گرفته و محاکمه کنند. گزارش ها حاکی از آن هستند که 800 نیروی اروپایی داعش به دست نیروهای آمریکایی و یا نیروهای مورد حمایت آمریکا به اسارت درآمده اند. 

بر اساس آمارهای سازمان ملل متحد، 42000 نیروی جنگجوی خارجی به عراق و سوریه سفر کرده اند تا به داعش بپیوندند. در این میان می توان به 900 تبعه آلمانی و 850 تبعه انگلیسی اشاره کرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه