English

گفتگوی حوثی ها و طرفداران منصور هادی

پاتریک کامائرت نماینده سازمان ملل در یمن، گفتگو و مذاکرات میان حوثی ها و نیروهای طرفدار منصور هادی در یک کشتی در دریای سرخ را با میانجی گری برگزار کرد. این گفتگوها با هدف دستیابی به آتش بس انجام شده اند.

گفتگوی حوثی ها و طرفداران منصور هادی

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، رئیس تیم نماینده سازمان ملل متحد، گفتگو و مذاکرات میان حوثی ها و نیروهای طرفدار منصور هادی در یک کشتی در دریای سرخ را با میانجی گری برگزار کرد. این گفتگوها با هدف دستیابی به آتش بس انجام شده اند.

پاتریک کامائرت ژنرال بازنشسته آلمانی که نماینده سازمان ملل متحد برای برقراری آتش بس در یمن است، ریاست جلسه میان حوثی ها و نیزوهای طرفدار منصور هادی را بر عهده داشت. این دیدار در یک کشتی و در ساحل شهر بندری الحدیده انجام شده است. 

یک مقام آگاه گفته است که دستور کار جلسه، اجرای مفاد توافق دو طرف بوده که در دسامبر سال گذشته در سوئد در مورد آن توافق شده بود. مذاکرات سوئد معطوف به برقراری آتش بس در بندر الحدیده بوده است. شهر الحدیده یکی از مراکز اصلی واردات و دریافت کمک های انسان دوستانه توسط یمن است. این شهر تا حد زیادی به عنوان مجرای حیات میلیون ها یمنی تلقی می شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه