English

وزیر خارجه مالزی خبر داد:

درهای مالزی به روی اسرائیلی ها بسته است

وزیر خارجه مالزی در اظهار نظری اعلام کرده است دولت این کشور تصمیم گرفته هیچ رویدادی را با حضور نمایندگان اسرائیل میزبانی نکند.

درهای مالزی به روی اسرائیلی ها بسته است

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، وزیر خارجه مالزی اعلام کرده که کشورش مانع از حضور ورزشکاران اسرائیلی در یک رویداد ورزشی مربوط به رشته شنا در این کشور خواهد شد. وی افزود، مالزی تصمیم گرفته است در آینده نیز از میزبانی هر رویدادی که نمایندگان اسرائیل در آن حضور دارند خودداری ورزد.

مالزی یکی از حامیان اصلی فلسطین است و در میان آن دسته از کشورهای اسلامی قرار دارد که روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ندارند. مالزی گفته است شناگران اسرائیلی حق ندارند در ماه جولای سال جاری، در رقابت های شنای این کشور که میدانی برای کسب سهمیه پارا المپیک 2020 توکیو نیز هست شرکت کنند.

وزیر خارجه مالزی سیف الدین عبدالله روز چهارشنبه(26 دی ماه) گفت که کابینه دولت مالزی تایید کرده است که هیچ هیاتی از اسرائیل چه برای شرکت در رویدادهای ورزشی و چه سایر رویدادها حق ورود به مالزی را ندارد. وی همچنین افزود: کوالالامپور تصمیم گرفته است هیچ رویدادی را در آینده با حضور نمایندگانی اسرائیلی میزبانی نکند.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه