English

آسوشیتدپرس خبر داد:

درگیری میان گروه های شورشی در شمال سوریه

خبرگزاری آسوشیتدپرس، خبر از درگیری های خونین میان گروه های شورشی در شمال سوریه داد.

درگیری میان گروه های شورشی در شمال سوریه

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، ناظران جنگ سوریه خبر داده اند که نیروهای گروه های شورشی در شمال سوریه با یکدیگر درگیر شده اند که این امر کشته و مجروح شدن تعدادی را به همراه داشته است. گزارش ها حکایت از آن دارند که گروه های مرتبط با القاعده بر فشار و تهاجم خود علیه گروه های مورد حمایت ترکیه افزوده اند. 

موج جدید درگیری ها، درست پس از اعلام رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ مبنی بر خروج از سوریه و تهدید ترکیه جهت انجام عملیات نظامی در خاک سوریه علیه کردهای مبارز، آغاز شده است. گروه های مرتبط با القاعده در صدد هستند تا ارتباط گروهه های حامی ترکیه در اِفرین و ادلب را قطع کنند. 

کمیته ی آزادبخش شام(گروه مرتبط با القاعده) و گروه نورالدین الزینکی(گروه مرتبط با ترکیه) یکدیگر را به دلیل آغاز درگیری ها سرزنش می کنند. درگیری هایی که جزو خونین ترین ها در ماه های اخیر بوده اند. نهادهای ناظر خبر داده اند که در جریان دو روز نبرد در استان های حلب و ادلب، 31 نفر کشته شده اند که در میان کشته ها، 5 غیر نظامی دیده می شود. 14 عضو از مبارزان مرتبط با القاعده و 12 مبارز حامی ترکیه نیز در میان کشته شده ها بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه