English

فرماندهان آمریکایی به پنتاگون توصیه کرده اند:

اجازه دهید کردهای سوریه سلاح خود را حفظ کنند

فرماندهان آمریکایی در جریان طرح عقب نشینی آمریکا از سوریه درخواست کرده اند که کردهای سوریه سلاح خود را حفظ نمایند. امری که قطعا با واکنش شدید ترکیه مواجه خواهد شد.

اجازه دهید کردهای سوریه سلاح خود را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، فرماندهان آمریکایی توصیه کرده اند که نیروهای کرد سوریه سلاح های خود را حفظ کنند. امری که به گفته ناظران با واکنش شدید ترکیه مواجه خواهد شد.

سه مقام نظامی آمریکایی که هویت آن ها فاش نشده است اعلام کرده اند که این توصیه در بخشی از طرح عقب نشینی ایالات متحده از سوریه گنجانده شده است. با این حال، معلوم نیست پنتاگون و کاخ سفید در جواب به این توصیه چه خواهند کرد. این مقامات اعلام کردند این موضوع در حال حاضر تحت بحث و بررسی در پنتاگون قرار دارد و نتیجه به کاخ سفید ارسال خواهد شد. در نهایت این رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ است که باید تصمیم نهایی در این باره را اتخاذ نماید.

بر اساس گفته های این مقامات، آمریکا به دنبال عقب نشینی حساب شده از سوریه است. فرمان خروج ایالات متحده امریکا از سوریه به باور این مقامات موجب ناراحتی فرماندهان آمریکایی شده زیرا آن ها بر این باورند که این فرمان نوعی خیانت به کردهای سوری است که تلاش های زیادی برای شکست داعش انجام داده اند.   

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه