English

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر ضرورت تصویب قانون اعدام فلسطینیان تاکید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعدام شهروندان فلسطینی را بازدارنده‌ای مؤثر دانست.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر ضرورت تصویب قانون اعدام فلسطینیان تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روسیاالیوم، اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در صفحه خود  روی فیسبوک بر ضرورت تصویب قانون اعدام فلسطینیان تاکید کرد.

لیبرمن به وجود قانونی شبیه در آمریکا اشاره کرد و گفت: بهتر است که اسرائیل نیز از قوی‌ترین نظام دموکراتیک در جهان در این زمینه دنباله‌روی کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: هر تروریستی که زنده وارد زندان می‌شود، انگیزه‌ای نزد گروه‌های تروریستی برای ربودن نظامیان و غیرنظامیان با هدف سازش، ایجاد می‌کند.

وی گفت که مخالفان این لایحه قانونی در کابینه کوچک اسرائیل بسیار هستند و مشاور حقوقی کابینه نیز با مجازات اعدام که وی آن را بازدارنده‌ای مؤثر می‌داند مخالف است.

"نداف ارگمان"، رئیس شاباک در نشست روز یکشنبه کمیته امور خارجی و امنیتی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با اعدام کسانی که با انگیزه‌های تروریستی مرتکب قتل می‌شوند، مخالفت کرد.

شهرهای فلسطین از سه هفته پیش صحنه تظاهرات گسترده علیه اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و دستور وی برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس است.

از زمان اعلام این تصمیم تاکنون 15 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ده‌ها تن نیز زخمی شده‌اند. همچنین 600 فلسطینی نیز بازداشت شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه