English

لاوروف: روسیه سَر تحریم‌هایش مذاکره نمی‌کند

وزیر امور خارجه روسیه ضمن انتقاد از سیاست های سازمان ملل در وضع کردن تحریم علیه این کشور اعلام کرد که مسکو در مذاکره برای رفع تحریم حضور پیدا نمی کند.

لاوروف: روسیه سَر تحریم‌هایش مذاکره نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری موج، وزیر امور خارجه روسیه ضمن انتقاد از سیاست های سازمان ملل در وضع کردن تحریم علیه این کشور اعلام کرد که مسکو در مذاکره برای رفع تحریم حضور پیدا نمی کند.
 
به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت: مسکو در مذاکرات برداشتن تحریم های روسیه، شرکت نخواهد کرد.
 
وی افزود: من دوست دارم تکرار کنم که اگرچه واضح است که تحریم کردن حق شورای امنیت سازمان ملل است، اما آنها این تحریم ها را فقط به دلیل صلح و مسائل امنیتی می توانند اعمال کنند. من دوباره تاکید می کنم که ما در هیچ مذاکره ای مبنی بر بررسی وضعیت لغو تحریم ها شرکت نخواهیم کرد.
 
وزیر امور خارجه روسیه تصریح کرد: سیاستهای کوته نظرانه آمریکا و اتحادیه اروپا از راه های زیادی موجب ایجاد بحران در اوکراین شده است. اقتصاد باید از مسائل سیاسی دور نگه داشته شود.
 
از سال 2014 تا کنون رابطه بین روسیه و اتحادیه اروپا و آمریکا، به دلیل مسئله بحران اوکراین و منطقه کریمه، تخریب شده و به همین دلیل تحریم هایی علیه روسیه وضع شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه