English

انفجار بمب در جنوب قاهره یک کشته و چهار زخمی برجای گذاشت

سرویس بین الملل - وزارت کشور مصر روز یکشنبه اعلام کرد: انفجار یک بمب دست ساز در کنار یکی از خیابان های جنوبی شهر قاهره یک افسر پلیس را کشت و چهار تن دیگر را نیز زخمی کرد.

انفجار بمب در جنوب قاهره یک کشته و چهار زخمی برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی،‌ وزارت کشور مصر در بیانیه ای که در صفحه رسمی خود در «فیسبوک» منتشر کرد، آورده است: این افراد در نتیجه انفجار یک بمب کار گذاشته شده در کنار یک بزرگراه در محله «البساتین» کشته و زخمی شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: پس از انفجار بمب، گروهی متشکل از نیروهای انتظامی و اداره کل بازرسی قاهره برای تحقیق و بررسی از ساکنان مناطق مسکونی منطقه حادثه و تعیین هویت عاملان این جنایت تشکیل شد.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است، اما گروه های هم پیمان گروهک تروریستی داعش مدتی است باعث نا امنی در مصر شده اند.

گروه تروریستی ولایت سینا که با داعش اعلام بیعت کرده تاکنون صدها عملیات تروریستی علیه نظامیان ارتش و پلیس مصر انجام داده است. 

این کشور همچنین از زمان برکناری «محمد مرسی» نخستین رئیس جمهوری منتخب این کشور از قدرت تاکنون صحنه حملات مرگبار بوده است.
دولت مصر در پی وقوع بهار عربی با عملیات تروریستی شدیدی بویژه در مناطق صحرای سینا و خطوط انتقال گاز در این کشور رو به روست .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه