English

لیبرمن: به توافق صلح با فلسطین نزدیک شدیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد بیش از هر زمان دیگری به حصول توافق سازش با فلسطین نزدیک شده‌اند.

لیبرمن: به توافق صلح با فلسطین نزدیک شدیم

به گزارش خبرگزاری موج، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ساعات پایانی روز پنجشنبه اعلام کرد بیشتر از هر زمان دیگری به حصول توافق صلح با فلسطینیان نزدیک هستند و کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر نباید این فرصت را از دست دهد.

لیبرمن در گفت‌وگو با کانال 2 رژیم صهیونیستی گفت: «ما از هر زمانی بیشتر به توافق (با فلسطین) نزدیک شده‌ایم. امیدوارم بتوانیم به این گزینه تحقق ببخشیم.»

به نوشته پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» وی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرده اما تاکید کرد دولت «دونالد ترامپ» نقش موثری را در شکل دادن این توافق بازی کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین افزود که بازیگران منطقه‌ای دیگر نیز در این توافق حضور دارند.

لیبرمن در پاسخ به این سوال که چگونه توافق شکل گرفت گفت: «ترامپ وارد صحنه شد و کشورهای عربی نیز دریافتند که مشکل آنها، اسرائیل نیست. اسرائیل می‌تواند یک راهکار باشد.»

بر اساس گفته‌های وی، بنظر می‌رسد مفاد این توافق، بهبود روابط با کشورهای عربی که «میانه‌رو» خوانده شده‌اند شامل بازگشایی سفارتخانه‌ها، از سرگیری روابط اقتصادی و پروازهای مستقیم باشد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تمایل نتانیاهو به حصول توافق سازش با فلسطینیان نیز ادعا کرد او مشغول انجام هر اقدامی است تا به آن دست یابد.

ترامپ چند هفته قبل طی اولین سفر منطقه‌ای خود، به فلسطین اشغالی وارد شد و با مقامات رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان دیدار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه