English

هزاران شهرک نشین علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند

سرویس بین الملل- هزاران شهرک نشین صهیونیست شب گذشته (شنبه) در فلسطین اشغالی در اعتراض به ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی، در تل آویو تظاهرات کردند.

هزاران شهرک نشین علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، این تظاهرات با نام 'دو کشور با یک امید' به مناسبت پنجاهمین سال اشغال مناطق فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی برگزار شد. 

جنبش 'اکنون صلح' اسرائیل که با شهرک سازی در کرانه غربی و شرق قدس مخالف است، این تظاهرات را ساماندهی کرده بود. 

آوی بوسکیلا رئیس جنبش 'اکنون صلح' درباره دلایل برگزاری این تظاهرات گفت: این تظاهرات با هدف مخالفت با فقدان امید برای ادامه اشغالگری، خشونت و نژاد پرستی است. 

وی افزود: اکنون زمان آن رسیده که به اسرائیلی ها (صهیونیست ها) و فلسطینیان و جهان ثابت کنیم که بیشتر اسرائیلی ها با اشغالگری مخالفند و خواهان ایجاد دو کشور مستقل هستند. 

در این تظاهرات، سازمان دهندگان آن پیام حمایت محمود عباس از این اقدام را نیز قرائت کردند. 

وی در این پیام از رژیم صهیونیستی خواست به مرزهای 1967 عقب نشینی کند. 

اسحاق هرتزوگ رهبر چپگراهای مخالف رژیم صهیونیستی نیز خواستار حل و فصل قضیه فلسطین - اسرائیل (رژیم صهیونیستی) شد و سیاست های تل آویو را محکوم کرد. 

وی گفت: بخش زیادی از جامعه جهانی با شهرک سازی مخالف است و آن را مانعی در تشکیل دو کشور می داند، چرا که شهرک سازی بر اساس قوانین بین المللی اقدامی غیر قانونی است. 

مشکلاتی که کابینه رژیم صهیونیستی برای ساکنان فلسطین اشغالی و شهرک نشینان یهودی ایجاد کرده، یهودیان را نیز به ستوه آورده و آنان نیز خواستار حل و فصل اختلافات و مشکلات شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه