English

جان مک‌انرو: همکاری با آندره آغاسی به جوکوویچ کمک می‌کند

قهرمان پیشین تنیس جهان اعلام کرد همکاری آغاسی با نواک جوکوویچ و تصمیم جوکوویچ در این‌باره می‌تواند باعث ریکاوری این تنیسور شود.

جان مک‌انرو: همکاری با آندره آغاسی به جوکوویچ کمک می‌کند

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از رویترز، نواک جوکوویچ بعد از قهرمانی در مسابقات اوپن فرانسه در سال گذشته، ناگهان دچار افت شدیدی شد و آسیب‌دیدگی‌ها نیز کار او را سخت‌تر کردند. جوکوویچ ماه گذشته کار خود با تمامی مربیانش را به پایان رساند و اعلام کرد بدون مربی خواهد بود اما او بعد از شکست در مسابقات اوپن رم اعلام کرد با آندره آغاسی همکاری خواهد کرد.

این اولین بار است که آغاسی ۴۷ ساله در رده بالا مربیگری می‌کند. او پیش از این اعلام کرده بود قصد این کار را ندارد. جان مک‌انرو که قهرمان هفت دوره گرند اسلم است، در این‌باره گفت‌: بسیار تعجب کردم. نمی‌دانستم آندره به دنبال مربیگری است. ذهن او در زمینه تنیس خوب کار می‌کند. به اندازه کافی او را می‌شناسم و می‌دانم او تنیس را دوست دارد. آندره نیز تغییرات اساسی در بازی خود بعد از ۳۰ سالگی ایجاد کرد. او در اواخر کارش به موفقیت‌هایی رسید. نواک در حال‌ حاضر مشکلات خاصی دارد. او انگیزه کافی ندارد. آندره می‌تواند به او کمک کند. اگر این اتفاق بیفتد، نواک گرند اسلم‌های بیشتری را از آن خود می‌کند.

مک‌انرو در ادامه‌ افزود: آندره آغاسی شخصی است که در تنیس بسیار موفق و یکی از بزرگترین بازیکنان بوده است. کار کردن با چنین کسی برای نواک، جالب خواهد بود. آندره خیلی خوب می‌تواند بازی‌ها را آنالیز کند.

جوکوویچ سال گذشته در مسابقات ویمبلدون و اوپن آمریکا شکست خورد و در رنکینگ جهانی سقوط کرد و جای خود را به اندی ماری داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه