English

آلمان و اروپا خواستار شفافیت هر چه بیشتر درباره برگزیت شدند

وزیر خارجه آلمان و نمایندگانی از اروپا بر شفافیت هر چه بیشتر در مورد برگزیت به دنبال برگزاری انتخابات بریتانیا شدند.

آلمان و اروپا خواستار شفافیت هر چه بیشتر درباره برگزیت شدند

به گزارش خبرگزاری موج، آلمان و نماینده اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرده‌اند که در پی برگزاری انتخابات زودهنگام در بریتانیا، روشنگری بیشتری درباره روند برگزیت به دست آید.

بنابر گزارش یورو اکتیو، «زیگمار گابریل» وزیر خارجه آلمان از دولت انگلیس خواست تا به این موضوع توجه داشته باشد که هر گونه اقدام نسنجیده در زمینه مسایل سیاسی و اقتصادی در روابط اروپا و بریتانیا خوب نخواهد بود.

«گای فرهوفشتات» رئیس مذاکره‌کنندگان برگزیت در پارلمان اروپا هم از انتخابات 8 ژوئن به عنوان فرصتی برای بریتانیا یاد کرد تا در مورد نوع روابط با اتحادیه اروپا موضع‌گیری شود.

پارلمان اروپا باید قراردادی درباره شرایط خروج از اتحادیه اروپا ایجاد کند. «یو لاینن» نماینده پارلمان از حزب سوسیال دموکرات هم معتقد است که این انتخابات فرصتی است تا مردم انگلیس دولت جدیدی انتخاب کنند و به این ترتیب از برگزیت دور شوند.

«ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس روز گذشته با انتشار یک بیانیه غیرمنتظره از برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در این کشور در تاریخ 8 ژوئن (18خرداد) خبر داد. وی در یادداشتی اعلام کرده است که درخواست انتخابات زودهنگام به دلیل شکاف در پارلمان، احزاب سیاسی و دولت بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه