English

سید هاشم صفی الدین:

بدون شک به لحظه آزادسازی قدس دست خواهیم یافت

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که مسأله فلسطین، مسأله اصلی و منبع حقانیت و شرافت برای امت اسلامی است و مطمئنا به لحظه آزادسازی فلسطین و قدس دست خواهیم یافت.

بدون شک به لحظه آزادسازی قدس دست خواهیم یافت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از المنار، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر مبارزه با دشمنان مقاومت و حمایت از فلسطین تاکید کرد.

وی در همین راستا تصریح کرد: دشمنان با مقاومت در هر مکانی می جنگند تا سرزمین فلسطین را به اشغال خود درآورند و بر همین اساس نیز مقاومت، مسأله فلسطین را مورد اهتمام قرار داده است. زیرا مسأله اصلی و منبع حقانیت و شرافت برای امت اسلامی است.

صفی الدین بیان داشت: رزمندگان مقاومت نه تنها ضعیف و خسته نشده اند بلکه در طول 30 سال گذشته عقب نشینی هم نکرده اند بلکه صبر و تحمل را سرلوحه خود قرار داده اند. آنها همچنان راه مقاومت را ادامه می دهند و در معادلات سیاسی داخلی و منطقه ای پیروز هستند. عظمت مقاومت به صورت گسترده در حال فزونی است.

وی در پایان تاکید کرد: ما بر سر قول خود با فلسطین و قدس هستیم و هیچ یک از ما، در مسأله مقاومت و صداقت شهدانمان از جمله شهید «فادی» که در سوریه برای دفاع از فلسطین به شهادت رسید، شک نخواهد کرد. مطمئنا به لطف الهی به لحظه آزادسازی فلسطین و قدس دست خواهیم یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه