English

میشل عون: اتحادیه عرب تنها به صدور بیانیه محکومیت اکتفا نکند

رئیس‌جمهور لبنان در سخنان امروز خود در اجلاس سران عرب با اشاره به بحران‌های منطقه خواستار عدم اکتفای اتحادیه عرب به صدور بیانیه‌های محکومیت شد.

میشل عون: اتحادیه عرب تنها به صدور بیانیه محکومیت اکتفا نکند

به گزارش خبرگزاری موج، «میشل عون» امروز چهارشنبه طی سخنانی در افتتاحیه بیست‌و هشتمین اجلاس سران عرب ماده 5 منشور اتحادیه عرب در خصوص ممنوعیت جنگ بین کشورهای عضو این اتحادیه را مورد اشاره قرار داد و گفت: از این جنگ چه کسی بهره برده؟ چه کسی زیان دیده؟ همه ما زیان دیده‌ایم، همه کشته و مجروح شده و یا از این همه فجایع به درد آمده‌ایم.

شبکه المنار گزارش داد که عون در سخنان خود تأکید که همه ما از جنگ در منطقه متأثر شده‌ایم اما ممکن نیست که به انتظار راه‌حل‌هایی از خارج باشیم.

وی افزود که اتحادیه عرب نباید به صدور بیانیه‌های محکومیت اکتفا کند بلکه باید نقش و مأموریت خود در به دست گرفتن زمام امور را بازیابد و به حمام‌های خون در منطقه پایان دهد.

وی سپس این سوال را مطرح کرد که ما برای چه با یکدیگر جنگ می‌کنیم آیا برای آزادسازی قدس؟ و در کدام صفحه پیروزی‌های خود را ثبت خواهیم کرد؟

رئیس‌جمهور لبنان همچنین با اشاره به اینکه حدود نیمی از جمعیت لبنان را مردم آواره فلسطین و پناهجویان سوریه تشکیل می‌دهند، تصریح کرد که راه‌حل این بحران بازگشت این آوارگان به کشورشان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه