English

حمایت تمام قد روزنامه اردنی از تل‌آویو

نبرد ایران برابر بعثی‌های عراق برخلاف ادعای این کشور در مقابله با تل‌آویو بود

روزنامه اردنی با زیر سئوال بردن هشت سال دفاع ایرانیان برابر رژیم بعث عراق مدعی شد موضوع فلسطین اسب تروای ایران برای اثرگذاری در منطقه است.

نبرد ایران برابر بعثی‌های عراق برخلاف ادعای این کشور در مقابله با تل‌آویو بود

به گزارش خبرگزاری موج، روزنامه انگلیسی زبان «اردن تایمز» در مقاله‌ای که به تازگی منتشر نموده است با دفاع همه جانبه از رژیم صهیونیستی، «ایران» را متهم به تلاش در ناامنی در منطقه نمود.

در بخشی از این مقاله آمده است: ایران از موضوع فلسطین به عنوان وسیله‌ای برای پنهان کردن طرح فرقه افکنانه خود در منطقه استفاده می‌کند.

اردن تایمز نوشت: متناسب کردن ادعای ایران مبنی بر مقابله با اسرائیل با توجه به سیاست فرقه گرایانه غیر قابل توضیح این کشور در منطقه دشوار است.

این روزنامه مدعی شده است که ایران از موضوع فلسطین به عنوان اسب تراوایی برای نفوذ در غرب آسیا بهره می‌برد.

اردن تایمز در ادعای مضحکی نوشت: ایران از سال 1984 به این سو در هیچ نبردی با اسرائیل شرکت نکرده و برخلاف انتظار هشت سال با عراق جنگید. به علاوه، ایران شبه نظامیان خود را به سوریه برای نبرد با اکثریت سنی این کشور اعزام کرد.

اردن تایمز نوشت: شعارهای تبلیغاتی ایران در حمایت از اسرائیل سرچشمه آزردن برخی کشورهای سنی عرب منطقه است که مهمترین آن‌ها عربستان سعودی است که با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل درباره ایران مبنی بر این‌که این کشور سرچشمه تهدید علیه ثبات منطقه است.

این روزنامه در خاتمه نوشت: مطمئن باشید که خاستگاه تهدید در خلیج فارس نه اسرائیل بلکه ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه