English

محور سهیلیه به بهره‌برداری رسید

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهره‌برداری و آغاز عملیات یک‌هزار و ۶۳ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان البرز از جمله محور ۶ کیلومتری سهیلیه گفت: محور چالوس که در سیل اخیر تخریب شده بود با عملیات جهادگرانه راهداران در مدت ۱۹ روز بازگشایی شد.

محور سهیلیه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  بانک مسکن ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم افتتاح و شروع عملیات اجرایی یک‌هزار و ۶۳ میلیارد تومان پروژه راهداری استان البرز در جمع خبرنگاران، یکی از بسته‌های مهم و تاثیر گذار در زندگی مردم را پروژه‌های مربوط به حوزه راهداری و نگهداشت راه‌ها دانست و گفت: امروز حدود ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در بخش‌های مختلف راهداری از جمله بهسازی، راه روستایی، اصلاح نقاط حادثه خیز، نصب علائم و ... به بهره‌برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: علاوه بر این، عملیات اجرایی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه جدید نیز از امروز آغاز می‌شود که ارزش مجموع این پروژه‌ها به بیش از یک‌هزار و ۶۰ میلیارد تومان می‌رسد.

بذرپاش استان البرز را دارای محورهای مواصلاتی و نقاط گردشگری زیادی دانست و افزود: با توجه به اینکه استان البرز محل عبور و دسترسی به سایر استان‌های شمالی، غربی و شرقی کشور و یکی از شاهراه های اصلی کشور است، نگهداشت، ارتقا و بهینه سازی راه‌های این استان مهم است و در دستور کار قرار دارد.


عملیات ۴ ماهه بازگشایی محور چالوس در ۱۹ روز انجام شد
وی با اشاره به وقوع سیل بی سابقه اخیر در جاده چالوس گفت: این سیل بخشی از این جاده را از بین برد و گل و لای ناشی از سیل تونل را مسدود کرد که برآورد فراجا ۳ تا ۴ ماه زمان مورد نیاز برای عملیات بازگشایی این محور اصلی بود اما با همت جهادگرانه همکاران راهداری این عملیات در ۱۹ روز انجام شد.

بذرپاش یادآور شد: محور سهیلیه نیز به طول ۶ کیلومتر که سال‌ها جزو مطالبات مردم بود، به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه