English

مدیریت هزینه و درآمد فردی با سامانه هدف بانک آینده

سامانه «هدف»، خدمتی کاربردی از بانکداری الکترونیکی بانک آینده است که به‌منظور تحلیل، پالایش و دسته‌بندی هزینه و درآمدهای روزانه افراد، طراحی شده است.

مدیریت هزینه و درآمد فردی با سامانه هدف بانک آینده

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک آینده، سامانه هدف، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌سازد که به‌طور مداوم و روزانه داده‌های تراکنش‌های مالی خود را از سامانه‌های مختلف بانک آینده دریافت کرده و پس از پالایش و مرتب‌سازی، آن‌ها رابه شکل هوشمند و با به‌کارگیری الگوهایی که خودِ مشتری بازسازی می‌کند، دسته‌بندی کرده و وضعیت مالی خود را به‌صورت لحظه‌ای، مشاهده و مدیریت کنند.

امکاناتی نظیر: «زدن برچسب» برای هر تراکنش، ارائه «نمودارهای تحلیلی»، «بودجه‌بندی» (سالانه، فصلی یا ماهانه)، ارائه «صورت‌حساب پیشرفته»، «افزودن تراکنش دستی» (برای تراکنش‌های غیربانکی یا مربوط به بانک‌های دیگر) و «شکستن تراکنش» به چند زیرتراکنش، برخی از قابلیت‌های این سامانه برای مدیریت هزینه و درآمد کاربران است.

مشتریان برای بهره‌مندی از «سامانه هدف»، باید نخست در «پیشخوان‌مجازی» بانک ‌آینده عضو شده و پس از دریافت «کلمه عبور پیشخوان»، از امکانات سامانه هدف استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه