English

همکاری مشترک بانک آینده و شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا کلید خورد

قرارداد همکاری بانک آینده و شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا با حضور دکتر شعبان مرادی رئیس هیأت‌مدیره و سرپرست بانک آینده و دکتر ناصر بختیاری مدیرعامل شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا امروز امضا شد.

همکاری مشترک بانک آینده و شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا کلید خورد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک آینده، این قرارداد در راستای برنامه‌های توسعه سبد خدمات بانک آینده متکی به اعتماد فعالان اقتصادی و سازمان‌های بزرگ در کنار اعتماد مشتریان حقیقی به خدمات این بانک منعقد شده است.

به‌موجب این قرارداد همکاری، بهره‌برداری از تجهیزات کنترل، خرید و پرداخت بلیت قطار توسط روسای قطارهای مسافری، طراحی و اجرای سامانه‌ صدور قبض قطار و بهره‌برداری در کنترل بلیت قطار با مشارکت بانک آینده و شرکت رجا انجام می‌شود.

این همکاری گام مهمی در ایجاد تحول و نوآوری در مکانیزم‌های جاری ارائه خدمات در شبکه ریلی و حمل‌و‌نقل کشور مبتنی بر خدمات بانکی و شبکه پرداخت است.

هم‌چنین، ارائه خدمات اعتباری به شرکت رجا و شرکت‌های هم‌گروه و نیز خدمات کارتی و تسهیلاتی به کارکنان شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا توسط بانک آینده از جمله: اعطای ایران‌کارت، کارت اعتباری، طرح آینده‌داران، طراوت و سایر طرح‌ها از دیگر مفاد این قرارداد است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه