English

سال آینده بانک ایران زمین در اکوسیستم بانکداری کشور درخشان ظاهر می شود

اکو سیستم بانکداری کشور در حال تغییر است. هدف بانک ایران زمین در این اکوسیستم، کسب تجربه متفاوت توسط مشتری است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس های بیشتری را دریافت کند. از این رو با توجه به اقدامات انجام گرفته در حوزه بانکی و بانکداری دیجیتال ایران زمین حرف های زیادی خواهد داشت و در این عرصه درخشان ظاهر خواهد شد.

 سال آینده بانک ایران زمین در اکوسیستم بانکداری کشور درخشان ظاهر می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در پیام پورسعید آمده است:

سال۱۴۰۱ نوید آغاز به کار بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و رونمایی سراسری از سامانه فراز را دادیم که با لطف پروردگار و تلاش و پشتکار شبانه روزی همکاران من در بانک ایران زمین و البته همراهی مشتریان گرامی توانستیم این نهال جوان و نوپا را به بار نشانده و به قول خود عمل کنیم.

بانک ایران زمین در سالی که گذشت با رونمایی از پلتفرم فراز ایران زمین گامی بزرگ در عرصه بانکداری دیجیتال و خدمات رسانی به مشتریان خود برداشت. امروز تلفن همراه مشتری، یک شعبه بانک ایران زمین است که کلیه سرویس های بانکی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

از دیگر اقدامات انجام شده در این سال ایجاد و توسعه مرکز داده کاوی بانک است. دنیای جدید کسب و کار دیجیتال و اقتصاد مدرن، نیازمند دیتا و اطلاعات است که ما در این مرکز با جمع آوری و طبقه بندی داده های مشتریان، نیازهای آنان را بررسی کرده و براساس آن خدمات و سرویس های اختصاصی را طراحی و به درخواست کننده آن خدمت ارائه می کنیم.

اکو سیستم بانکداری کشور در حال تغییر است. هدف بانک ایران زمین در این اکوسیستم، کسب تجربه متفاوت توسط مشتری است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس های بیشتری را دریافت کند.

متخصصان ما در هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، با طراحی و ایجاد زیرساخت در حوزه بانکداری دیجیتال این امکان را ایجاد کرده است تا مشتریان بتوانند در کنار خدمات بانکی از سرویس های دیگر همچون افتتاح حساب غیر حضوری، توسعه خدمات کارت هدیه دیجیتال، کارت چند منظوره، فردابانک ایران زمین، باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، ارتباط مدرن با مشتریان و ده ها خدمت دیگر استفاده کنند.

نیروی انسانی نگین درخشان خانواده بزرگ بانک ایران زمین است و بی شک حضور همکاران خلاق، پرتلاش و وفادار در سراسر کشور، عامل اصلی ارتقاء و پیشرفت بانک ایران زمین و رسیدن به جایگاه کنونی است.

برای شما عزیزان از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم و امیدوارم در کنار خانواده محترم تان شاد و سربلند باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی