English

رشد ۷۵ درصدی منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۳۹۸

منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با احتساب سپرده‌های ویژه، در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال پیش از خود ۷۵ درصد رشد نشان داده و از ۱۷۰هزار میلیاردریال به بیش از ۲۹۷هزار میلیارد ریال رسیده است.

رشد ۷۵ درصدی منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۳۹۸

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ، روز یکشنبه ۳۰ شهریور مجمع عمومی این بانک با حضور نمایندگان سهامداران برگزار شد. در این جلسه صورت‌های مالی حسابرسی شده سال ۱۳۹۸ بدون هیچ گونه بند حسابرسی به تأیید مجمع عمومی رسید.

* 2رشد ۶۴ درصدی دارایی‌های بانک

بر اساس اطلاعات ترازنامه بانک مهر ایران، مجموع دارایی‌های این بانک در حالی از ۲۹۱هزار میلیارد ریال در اسفند ۱۳۹۸ فراتر رفته که سال پیش از آن، ۱۷۸هزار میلیارد ریال بوده و ۶۴ درصد رشد را در این مدت نشان می‌دهد.

* رشد ۶۸ درصدی سپرده‌های مشتریان

همچنین سپرده‌های مشتریان این بانک از ۱۴۹هزار میلیارد ریال در پایان اسفند ۱۳۹۷ به ۲۵۰هزار میلیارد ریال در پایان سال ۱۳۹۸ رسیده و نزدیک به ۶۸ درصد رشد در این بخش مشاهده می‌شود.

* رشد ۶۶ درصدی تسهیلات اعطایی سال ۱۳۹۸

تسهیلات اعطایی بانک مهر ایران از ۱۳۸هزار میلیارد ریال در پایان سال ۱۳۹۷ تقریباً به ۲۲۹هزار میلیارد ریال در پایان سال ۱۳۹۸رسیده است. این عدد حاکی از رشد ۶۶ درصدی تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک مهر ایران در مدت یاد شده است.

بخش سود و زیان گزارش نیز نشان می‌دهد جمع درآمدهای عملیاتی بانک از ۸۹۶۵ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۷ به ۱۵هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۸ رسیده است. این آمار حاکی از رشد تقریباً ۷۷ درصدی در یک سال است.

سود خالص بانک نیز از ۲۵۳۴ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۷ به ۵۹۴۷ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۸ رسیده و رشدی تقریباً ۱۳۵ درصدی را در مدت یاد شده تجربه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی