English

تولید انبوه مسکن گره گشای بازار است/دولت مسکن مهر را تکمیل کند

سخنگوی هیات رییسه مجلس، با بیان اینکه مجلس نیز همسو با دولت خواهان ساماندهی بازار مسکن است، گفت: عمر دولت فعلی به رونمایی از طرح های جدید نمی رسد از این رو لازم است طرح مسکن مهر را تکمیل و به این ترتیب در ساماندهی بازار مشارکت کند.

تولید انبوه مسکن گره گشای بازار است/دولت مسکن مهر را تکمیل کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، محمدحسین فرهنگی با اشاره به وضعیت بازار مسکن، گفت: راهکارهای مختلفی برای ساماندهی بازار مسکن وجود دارد که مهم ترین آن در عزم جدی دولت در رونمایی از طرحی در بخش تولید انبوه مسکن خلاصه می شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس نیز همسو با دولت خواهان ساماندهی بازار مسکن است، افزود: مصوبه اخیر مجلس در خصوص اخذ مالیات از خانه های خالی یکی از اقداماتی است که در مسیر ساماندهی وضعیت بازار انجام شده اما توفیق آن نیز به نحوه اجرای دولت بستگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه قانون مصوب مجلس در خصوص ساماندهی خانه های خالی به تنهایی بهبود وضعیت بازار مسکن را ممکن نمی کند، تصریح کرد: دولت باید مکمل هایی را در کنار مصوبات مجلس برای ساماندهی بازار در نظر بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به عزم جدی کمیسیون عمران مجلس برای رونمایی از طرحی در حوزه مسکن، گفت: این طرح با هدف تامین مسکن برای افراد فاقد مسکن در دستور کار قرار گرفته است لازم است دولت نیز همراهی کافی را در اجرای آن داشته باشد.

فرهنگی با بیان اینکه دولت نمی تواند با دور ماندن از ماجرا ادعایی در مسیر رفع معضل مسکن داشته باشد، افزود: مدیریت بازار مسکن با صرف تسهیلات در این حوزه ممکن نیست زیرا تجربه ثابت کرده این نوع سیاست گذاری پاسخ مناسبی نداده است.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر توانست بخشی از نیازهای کشور را تامین کند، تصریح کرد: دولت باید با چنین طرح هایی بازار مسکن را به تعادل قیمتی نزدیک کند از این رو لازم است طرح مسکن مهر هر چه زودتر تکمیل شود.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه طرح هایی همچون مسکن مهر با تولید انبوه مسکن می توانند حلال وضعیت فعلی بازار باشند، گفت: خوشبختانه با عزم جدی که در مجلس دیده می شود به زودی طرحی در مسیر ساماندهی بازار مسکن رونمایی خواهد شد که می تواند تحولی در این بخش ایجاد کند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت لازم است در فرصت باقی مانده از دوره خود طرح های نیمه تمامی همچون مسکن مهر را تکمیل کند زیرا رونمایی از طرح جدید به عمر این دولت نمی رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه