English

مدیر عامل شرکت خدمات صرافی بانک مسکن:

ماموریت صرافی بانک مسکن در تامین مالی بازار املاک

مدیر عامل جدید شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن معتقد است: با توجه به نقش گسترده بانک مسکن در حوزه تامین مالی بازار املاک و مستغلات کشور و مشکلات مقطع کنونی در ایجاد ارتباط با بازرگانان خارجی، شرکت خدمات صرافی می تواند پل ارتباطی مناسبی برای جذب منابع موردنیاز شرکت های گروه مسکن برقرار کند.

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی مناف زاده مدیر عامل جدید شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن با بیان اینکه نقش این شرکت در دوره اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور پررنگ تر از قبل شده است، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: واحدهای بین الملل بانک ها معمولا از طریق شعب خود با تجارت بین الملل متصل می شوند. به این صورت که در شرایط عادی که مشکلاتی از جنس تحریم وجود نداشته باشد، تجار داخلی و افرادی که در بخش بازرگانی بین المللی فعال هستند با مراجعه به شعب بانک ها با طرف تجاری خود در کشورهای مختلف ارتباط برقرار می کند.

وی ادامه داد: اما در شرایط فعلی که تحریم های ظالمانه متعدد علیه کشور برقرار شده، وظیفه بسیار مهم ایجاد ارتباط میان بازرگانان داخلی و خارجی، واردات و صادرات و همچنین نقل و انتقالات ارزی بر عهده صرافی ها گذاشته شده است.

وی با اشاره به ظرفیت صرافی ها اظهار کرد: با توجه به ظرفیتی که صرافی ها دارند و همچنین با توجه به چابکی می توانند نسبت به بانک ها در این حوزه داشته باشند؛ این وظیفه خطیر بانک ها را در ایجاد ارتباط میان تجار داخلی و خارجی می توانند انجام دهند و عملا صرافی ها در نقش خزانه داری بانک ها عمل خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن همچنین به نقش این شرمت در حوزه تامین مالی بازار مسکن اشاره کرد و افزود: به طور قطع بازار مسکن نیز در حوزه تامین مالی هم نیازهای ارزی دارد و هم می تواند موجب رونق عملیات ارزی بانک باشد.

به گفته وی با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که بانک مسکن در حوزه مسکن دارد شرکت صرافی می تواند پل ارتباطی خوبی برای جذب منابع موردنیاز شرکت های گروه مسکن و همچنین تامین نیازهای وارداتی گروه باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی