English

افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانک سامان

بانک سامان برای کاهش نیاز به مراجعه مردم به شعب، سقف انتقال وجه کارت به کارت را افزایش داد.

افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانک سامان

به گزارش خبرگزاری موج، با توجه به تأکید مراجع بهداشتی و درمانی در خصوص کاهش تردد مردم در سطح شهر، بانک سامان از 20 اسفندماه سقف انتقال وجه کارت به کارت را در درگاه های خود افزایش داد.

بر این اساس تا اطلاع ثانوی سقف انتقال وجه کارت به کارت به 100 میلیون ریال در روز افزایش‌یافته و مشتریان می توانند از درگاه های سامان اعم از خودپردازها، موبایلت، تل بانک و نت بانک سامان  تا مبلغ 10 میلیون تومان در روز کارت به کارت کنند.

در همین حال باهدف کاهش میزان مراجعه مشتریان به شعب بانک سامان، تعداد دفعات رمز اشتباه که منجر به غیرفعال شدن کارت می‌شود به 5 بار افزایش‌یافته است.

علاوه بر این، تمام کارت‌هایی که تاریخ اعتبار آن‌ها اسفندماه امسال و فروردین ماه سال آینده به اتمام می‌رسد تا پایان خردادماه دارای اعتبار هستند و نیازی به مراجعه به شعبه برای تعویض این کارت‌ها وجود ندارد. این گروه از مشتریان لازم است در هنگام خریدهای اینترنتی و تراکنشهایی که نیازمند درج تاریخ انقضا است، در قسمت مربوطه تاریخ 03 و 99 را وارد کنند.

گفتنی است، مشتریان بانک سامان همواره می‌توانند خدمات موردنیاز خود را به‌صورت آنلاین از نت بانک، موبایلت و تل بانک سامان دریافت کنند.

همچنین مرکز سامان ارتباط به شماره تماس 0216422 در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی