English

مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه‌کوثر اعلام کرد:

زمان‌بندی پرداخت سود سهام بیمه‌‌ کوثر

برنامه زمان‌بندی پرداخت سود سهام‌داران شرکت بیمه کوثر(سهامی عام) اعلام شد.

زمان‌بندی پرداخت سود سهام بیمه‌‌ کوثر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه‌کوثر ، زمان‌بندی پرداخت سود سهام‌داران شرکت بیمه کوثر (سهامی عام) مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/1397 که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مورخ 31/04/1398 سهام‌دار این شرکت هستند، مشخص شد.

نویدخاندوزی با بیان اینکه سهام‌داران حقیقی شرکت می‌توانند از تاریخ 15/05/1398 از طریق مراجعه به شعب بانک صادرات در سراسر کشور، با همراه داشتن کارت ملی و اعلام کد سهام‌داری، سود سهام مصوب مجمع عمومی سالانه منتهی به سال مالی1397 را دریافت کنند، افزود: سهام‌داران حقیقی می‌توانند از طریق فایل پیوست شماره یک، به‌منظور تکمیل مشخصات فردی خود و اعلام شماره حساب بانکی برای واریز سود سهام اقدام کنند.

وی افزود: سهام‌داران حقوقی نیز طبق قانون تجارت و براساس مهلت هشت ماهه، می‌توانند در تاریخ 20/12/1398 از طریق واریز به حساب بانکی معرفی شده و با فرم مشخصات درج شده در صفحه پیوست شماره 2، برای دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: صندوق‌ها، سبدهای سرمایه‌گذاری و شرکت‌های حقوقی، لازم است فرم تکمیل شده پیوستی شماره 2 را در سربرگ شرکت و با امضای صاحبان امضای مجاز شرکت به آدرس تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، پلاک 24، طبقه 5، اداره امور سهام و مجامع شرکت بیمه کوثر ارسال کنند.

فرم پیوست شماره 1 بیمه کوثر

فرم پیوست شماره 2 بیمه کوثر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه