English

تولید رمز یکبار مصرف با " رمزنت" بانک شهر

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به تاکیدات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استفاده مشتریان شبکه بانکی از رمزهای یکبار مصرف برای تبادلات مالی بر بستر اینترنت،گفت:مشتریان بانک شهر می توانند برای بالا بردن امنیت تراکنش‌های بانکی خود از نرم افزار" رمزنت" این بانک استفاده کنند.

تولید رمز یکبار مصرف با " رمزنت" بانک شهر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ،جواد عطاران با تاکید بر اینکه شعار" نوآوری در خدمت" همواره سرلوحه خدمات ارایه شده از سوی این بانک بوده است،افزود:در همین راستا نرم افزار" رمزنت" بانک شهر به منظور حفظ امنیت رمز دوم کارت‌های بانکی مشتریان و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از آنان طراحی شده است.

وی با بیان اینکه مشتریان بانک شهر می توانند این نرم افزار را برای گوشی های هوشمند خود از بازارهای معتبر play store و کافه بازار دریافت کنند،تصریح کرد: نرم افزار" رمزنت" در حال حاضر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید تهیه شده است؛اما در تلاش هستیم بتوانیم با رفع موانع موجود این قابلیت را برای گوشی های با نرم افزار ios نیز فراهم کنیم.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر ادامه داد:مشتریان می بایست پس از نصب این نرم افزار برای فعال سازی اولیه به شعب بانک شهر در سراسر کشور مراجعه کنند.

عطاران تاکید کرد:مشتریان بانک شهر می توانند با دانلود نرم افزار" رمزنت"و فعالسازی آن،از رمز تولید شده ﺗﻮﺳﻂ این نرم افزار به مدت 60 ثانیه اﺳﺘﻔﺎده کنند.اﯾﻦ رﻣﺰ ﺑﺮای ﻣﺪت ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ ﻣﻌﺘﺒﺮ اﺳﺖ و ﺑﻌﺪ از آن اﻋﺘﺒﺎرش را از دﺳﺖ ﻣﯽ دﻫﺪ؛ ﻟﺬا اﻓﺸﺎ ﺷﺪن اﯾﻦ رﻣﺰ، ﺧﻄﺮی ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مزیت استفاده از نرم افزار" رمزنت" این است که دانستن رمز بانکی مشتریان برای دیگران غیرممکن می‌شود، خاطرنشان کرد:قطعا باگستـرش استفاده از این نرم افزار، شاهد کاهش بسیار زیاد جرائم سایبری مالی به خصوص در بحث برداشت های غیر مجاز بانکی خواهیم بود.

عطاران در پایان تاکید کرد: باتوجه به مهلت ارایه شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی برای استفاده از رمز یکبار مصرف،گفت: باید تاکید کنم که کماکان رمز دوم کارت های بانکی بانک شهر دارای اعتبار است و مشتریان این بانک می توانند بدون تعجیل به شعب بانک شهر در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه