English

از سوی صنعت بیمه و نهاد ناظر صورت گرفت؛

ایفای مسئولیت اجتماعی صنعت بیمه در کنار عمل به تعهدات حرفه ای

حضور همه جانبه و درخشان صنعت بیمه در سیل اخیر چند استان کشور بخش اعظم مشکلات بیمه گذاران سیل زده را برطرف کرده است به گونه ای که علاوه بر پرداخت برخی از خسارات، هماهنگی های لازم برای تکمیل پرونده های خسارت نیز توسط شرکت های بیمه انجام شده است.

ایفای مسئولیت اجتماعی صنعت بیمه در کنار عمل به تعهدات حرفه ای

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، عملکرد صنعت بیمه در ماجرای سیل اخیر، زمینه ترغیب مردم به خرید بیمه نامه را به دنبال داشته که رشد صد درصدی تا صدوپنجاه درصدی فروش بیمه نامه حوادث در برخی شرکتهای بیمه در دو ماه اخیر از نشانه های این رضایتمندی محسوب می شود.

بر اساس همین گزارش، بیمه مرکزی و خانواده صنعت بیمه علاوه بر ایفای ماموریت حرفه ای خود در پرداخت خسارت به آسیب دیدگان حادثه، در راستای عمل به تعهدات اجتماعی، با تمام قوا وارد میدان شده و مسئولیت اجتماعی خود را با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی به ارزش ریالی بالغ بر ۲۵میلیارد ریال به مناطق حادثه دیده، انجام داده اند.

آنچه از گزارش های امدادرسانی صنعت بیمه مربوط به بخش ایفای مسئولیت اجتماعی قابل دستیابی است از اهدای وجوه نقد به صورت کمک مستقیم کارکنان بیمه مرکزی و صنعت بیمه، ارسال محموله های کالاهای موردنیاز شامل اقلام غذایی و بهداشتی، لوازم خانگی، تامین هزینه چادرهای اسکان موقت و تهیه و توزیع روزانه چندین هزار وعده غذای گرم برای سیل زدگان حکایت دارد.

شایان ذکر است صنعت بیمه و نهاد ناظر در خصوص زلزله کرمانشاه و حوادث مشابه نیز حضوری فعال و دلگرم کننده داشته و علاوه بر پایبندی به تعهدات حرفه ای در ایفای مسئولیت های اجتماعی نیز موفق عمل کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی