English

۲۲ بهمن نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ملت بزرگ ایران

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

۲۲ بهمن نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ملت بزرگ ایران

به گزارش خبرگزاری موج، پیام مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

۲۲ بهمن نقطۀ عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ملت بزرگ ایران برای استقرار ارزشهای والای الهی و اسلامی و ایجاد امنیت، استقلال و آزادی در کشور است.

پیروزی انقلاب اسلامی اعجاز و کرامتی الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول الله(ص) و با تکیه بر قدرت خروشان ملتی غیور، که باوجود تمام دشواری‌ها، پای از رکاب انقلاب و امام خویش برنداشتند و مردانه همه مشقت‌ها را به جان خریدند، به انجام رسید.
بی شک، این پیروزی در سایه الطاف الهی، مرهون پیروی از اسلام ناب محمدی(ص)، رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)، اتحاد ملی و حضور مردم مسلمان و ولایت مدار حاصل شد.

اینک بوی بهار چهل سالگی انقلاب بر مشام می رسد و هنوز شما بر میثاقتان با شهدای خونین پیکر انقلاب و عهدتان با امام شهداء و رهبر فرزانه انقلاب ایستاده اید .
کشور عزیزمان ایران طی ۴۰ سال گذشته همواره مورد هجمه ها و بداندیشی های ظالمانه و ناعادلانه استکبار جنایتکار قرار داشته است اما همانگونه که تاریخ شهادت می دهد وحدت ، همدلی و جانفشانی مردم ایران در برهه های حساس و خطیر از جمله هشت سال جنگ تحمیلی یک واقعه شکوهمند را برای کشور رقم زد و با آگاهی مردم مومن و انقلابی از این دستاورد عظیم جهانی پاسداری کرده است.

اکنون که دشمن با توجه به پیشرفت های چشمگیر ایران در حوزه نظامی قدرت مقابله با ایران را ندارد به حربه اقتصادی روی آورده است و کشور در جنگ دیگری است، جنگی که توسط کشورهای استکباری برای ایران به وجود آمده است و ابزار دشمن چالش های اقتصادی هستند.

انواع تحریم های ناجوانمردانه در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان آن است که میدان نبرد برای دشمنان این مرز و بوم تعریف دیگری پیدا کرده است اما همگی شاهد هستیم که با وجود کارشکنی ها، سختی ها و محدودیت هایی که بر نظام اقتصادی کشور و زندگی مردم روا داشته اند همچنان ناکام مانده اند.
مفتخریم که بانک قرض الحسنه مهر ایران توانسته است در سالیان اخیر با نصب العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب و با هدایت صحیح منابع در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی و کالاهای ایرانی و توزیع عادلانه تسهیلات بین بخش‌های مختلف جامعه به ویژه نیازمندان و مددجویان گام‌هایی موثر در تحقق اهداف ترسیمی کشور بردارد.
دهه فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی دستاورد های انقلاب اسلامی ایران است و راهپیمایی امسال نسبت به سال های گذشته، از اهمیت بالاتری برخوردار است.
بدون شک مراسم راهپیمایی سالروز ۲۲ بهمن ماه فرصتی مغتنم برای تجدید عهد با امام شهیدان، رهبری معظم انقلاب و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
ما، اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، به نمایندگی از تمامی پرسنل بانک فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمامی هموطنان عزیز تبریک عرض می نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه