English

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

بانک قرض الحسنه مهر ایران آمارهای عملکردی مطلوبی داشته است

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: با توجه به فعالیت غیر تجاری این بانک و همچنین چالش هایی که طی این مدت با آن رو به رو بوده، خوشبختانه آمارهای عملکردی مطلوبی داشته که بیانگر برنامه ریزی یکپارچه و دقیق است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران آمارهای عملکردی مطلوبی داشته است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حسن تلیکانی با ارائه آماری از عملکرد سایر بانکها در شاخص های مختلف و مقایسه آنها با عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران طی بیش از یک دهه گذشته خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت غیر تجاری این بانک و همچنین چالش هایی که طی این مدت با آن رو به رو بوده، خوشبختانه آمارهای عملکردی مطلوبی داشته که بیانگر برنامه ریزی یکپارچه و دقیق است.

تلیکانی با بیان اهمیت و جایگاه ارزشمند طرح همیاران مهر به ویژه ابعاد معنوی این طرح، در خصوص اجرای دقیق و هم جانبه آن با تلاش کلیه همکاران در سطح استان تأکید کرد.

در ادامه این نشست که نجدی مدیر امور استان ها، فرجی رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و مسعودی مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند، عملکرد استان در حوزه های منابع جذب شده، مصارف و تسهیلات پرداختی و همچنین مطالبات، بررسی و راهکار ها و رهنمودها لازم به همکاران ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه