English

در مراسم رونمایی از آخرین دستاورد ها و تجهیزات بانک ملی ایران مطرح شد؛

کاهش هزینه ها در بانکداری الکترونیک /آرامش خاطر از نظر دسترسی بدون محدودیت زمان و مکان در طرح کارت سکه

معاون فناوری بانک ملی گفت: بانکداری الکترونیک باعث کاهش هزینه ها و بهبود خدمات می شود و از مزایای بلند مدت آن رضایتمندی مشتریان است.

کاهش هزینه ها در بانکداری الکترونیک /آرامش خاطر از نظر دسترسی بدون محدودیت زمان و مکان در طرح کارت سکه

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج،معاون فناوری بانک ملی در مراسم رونمایی از آخرین دستاورد ها و تجهیزات بانک ملی ایران با عنوان «ملی شو» گفت: بانک ها به عنوان موسسات مالی به هر تغییر در اقتصاد و محیط تکنولوژیک واکنش سریع نشان می دهند.

خاتونی اظهار داشت: بانکداری الکترونیک به بانک ها امکان افزایش سرعت، کیفیت داده و مزیت های رقابتی در اختیار آنها قرار می دهد.

خاتونی گفت: بانکداری الکترونیک باعث کاهش هزینه ها و بهبود خدمات می شود و از مزایای بلند مدت آن رضایتمندی مشتریان است.

این مسوول در باره کارت سکه توضیح داد:که  این کارت  بدلیل حضور بانک کارگشایی بانک ملی دارای قابلیت منحصر بفردی است.

وی افزود: اولین هدف ما شفاف شدن فعالیت های اقتصادی در این طرح بود و امنیت، نظام مند کردن حراج سکه، آرامش خاطر از نظر دسترسی بدون محدودیت زمان و مکان از دیگر اهداف ما در طرح کارت سکه بوده اند.

معاون فناوری بانک ملی درباره توریست کارت توضیح داد :در این سامانه گذرنامه و روادید گردشگر خارجی بررسی و با ١٩ ارز مختلف به وی خدمات ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد :گردشگران می توانند با این کارت سیم کارت، خرید اینترنتی، تبدیل ارز و خدمات مختلف دریافت کنند.

خاتونی تصریح کرد: از سال ۱۹۶۰ به بعد فعالیت های بانکداری به دلیل تحولات فزاینده در بخش بانکداری دیجیتال، به نحو چشمگیری متفاوت شده و افزایش سرعت در انجام عملیات بانکی نشان از توجه خاص به این حوزه بوده است.

وی افزود: همگام با سیستم جهانی، مالی و پولی فعالیت های بانکداری الکترونیک بر مبنای بانکداری دیجیتال برنامه ریزی شده است از این رو بانکداری آینده بانکداری آینده، بانکداری هوشمند و ارائه خدمات بانکی از کانال های متنوع پرداخت و از طریق زیست بوم اجتماعی یا ترکیبی از هردو است. 

این کار با هدف پاسخگویی به نیازهای نامحدود مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.

خاتونی با بیان اینکه تمرکز رقابت در بانکداری آینده موجب ارائه خدمات و محصولات متنوع بانکی و ایجاد خدماتی ارزش افزوده در حوزه مالی و پرداخت شده است یاد آور شد:مدیران بانک ملی معتقدند، افزایش سودآوری به معنای ارائه خدمات بهتر است از این رو در این بانک قصد داریم تمام نیازهای مالی مشتریان را مرتفع کنیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه