English

بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعبه‌های استان‌های قم و همدان

معاون عملیات بانکی و مدیر امور شعب بانک ایران زمین از شعبه‌های این بانک در استان‌های قم و همدان بازدید کردند.

بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعبه‌های استان‌های قم و همدان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، محمدرضا ادبی معاونت عملیات بانکی به اتفاق مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان‌ها و محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری از شعب استان قم بازدید به عمل آوردند.

معاون عملیات بانکی ضمن بازدید از شعب استان قم و بررسی عملکرد شعبه با همکاران استانی صمیمانه در خصوص مسایل روز بانکداری گفتگو کرد.

وی در این دیدارها یادآور شد: تمامی همکاران شعب در جهت تحقق اهداف سازمانی باید تمام توان خود را معطوف برنامه‌ریزی، شناسایی بازار هدف و بازاریابی موثر کرده که این مهم با همراهی و همگامی فرد فرد کارکنان، احساس مسئولیت و وجدان کاری امکان پذیر خواهد بود.

ادبی با اشاره به مهمترین اصول خدمات بانکداری، جلب رضایت مشتریان را از اصول اساسی عنوان و ازضروریات یک شعبه پویا به وجود نیروهای جوان و تلاشگر اشاره و افق‌های روشن پیش رو را حاصل تلاش جمعی همکاران دانست.

وی در ادامه با بیان اهمیت تبیین راهکارهای جذب منابع ارزان قیمت فرصت برابر پیش رو را بسیار مهم عنوان و با بر شمردن ابزار های موجود نظیر: ضمانت نامه،گشایش اعتبارات اسنادی، افتتاح حساب‌های قرض الحسنه و سایر خدمات الکترونیک، بر عدم جذب منابع متکی بر نرخ سود تاکید و خواستار تلاش بیشتر همکاران در این زمینه شد.

از سوی دیگر مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین از شعب همدان بازدید و ضمن دیدار با کارکنان در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفت.

یزدانجو هدف از سفرهای استانی و نظارت از شعب سراسر کشور را بررسی استانداردهای مصارف و بستر سازی مناسب ابزارها در جهت ارتقاء منابع بانک عنوان کرد.

در این سفر یزدانجو از شعب استان همدان بازدیدکرد و ضمن شنیدن سخنان همکاران در خصوص نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادات آنها پیرامون مسائل شعبه، رهنمودهایی در خصوص انجام امور بهتر به آنها بیان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی