English

ارسال کمک‌های بانک ایران زمین به مناطق زلزله زده

بانک ایران زمین در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود و همراهی با مردم کشور، ضمن بسیج نیروهای خود در استانهای غربی جهت امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده، با مجوز هیأت مدیره مبلغ 250 میلیون تومان را جهت خرید اقلام ضروری زلزله زدگان اختصاص داد.

ارسال کمک‌های بانک ایران زمین به مناطق زلزله زده

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی، هیأت مدیره بانک ایران زمین به منظور کمک به هموطنان آسیب دیده مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان را به خرید اقلام ضروری شامل چادر، پتو، کنسرو، خرما و وسایل بهداشتی اختصاص داد، که بخشی از این اقلام در روزهای گذشته بین آسیب دیدگان توزیع و بخشی دیگر نیز در حال توزیع است.

ضمناً همکاران بانک در استانهای غربی با حضور در محل زلزله سعی کردند با شناسایی دقیق مایحتاج ضروری کمک های جمع آوری شده و کمک های بانک را در نقاطی که دسترسی کمتری وجود داشت توزیع کنند.

همچنین هموطنان گرامی می توانند وجوه خود را به شماره سپرده ۱-۱۲۲۵۵۹-۷۱۰-۵۰۰ و یا شماره کارت ۸۵۱۵-۹۰۰۰-۸۵۱۹-۵۰۵۷ جهت کمک به هموطنان آسیب دیده واریز فرمایند.

بانک ایران زمین خود را ملزم می داند پس از جمع آوری وجوه، گزارشی از اقلام تهیه شده و نحوه کمک رسانی به هموطنان غرب کشور را به اطلاع عموم هموطنان برساند.

همچنین بیمه آرمان همراه با بانک ایران زمین محموله ای را شامل پتو، بالش، بخاری برقی و اقلام خوراکی و بهداشتی بود که در میان مردم آسیب دیده توزیع کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه