English

تحصیل در انگلیس برای آینده‌ای بهتر

یکی از بهترین راه‌های مهاجرت برای جوانان و افرادی که در مراحل ابتدایی ساختن زندگی خود قرار دارند، مهاجرت تحصیلی است. در این میان، کشور انگلیس می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای تحصیل و ساختن آینده‌ای بهتر باشد. اما چرا تحصیل در انگلیس برای آینده‌ای بهتر را توصیه می‌کنیم؟ با ما همراه باشید تا با مزایای تحصیل و زندگی در انگلیس آشنا شوید.

تحصیل در انگلیس برای آینده‌ای بهتر

به گزارش خبرگزاری موج، مهاجرت، یک راه مناسب برای داشتن آینده‌ای بهتر است. البته قضیه به همین سادگی‌ها هم نیست! شما باید با قوانین و روند مهاجرت، خوبی آشنا باشید. همچنین باید با بررسی گزینه‌ها، کشوری را که با شرایط شما سازگار است انتخاب کنید. انتخاب روش مهاجرت هم اهمیت زیادی دارد. یکی از بهترین راه‌های مهاجرت برای جوانان و افرادی که در مراحل ابتدایی ساختن زندگی خود قرار دارند، مهاجرت تحصیلی است. در این میان، کشور انگلیس می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای تحصیل و ساختن آینده‌ای بهتر باشد. اما چرا تحصیل در انگلیس برای آینده‌ای بهتر را توصیه می‌کنیم؟ با ما همراه باشید تا با مزایای تحصیل و زندگی در انگلیس آشنا شوید.

معرفی کشور انگلیس

انگلیس یک کشور اروپایی با ۵۶ میلیون نفر جمعیت است. انگلیس دین رسمی ندارد ولی بیشتر مردم آن مسیحی هستند. اغلب مردم انگلیس از نژاد سفید پوست هستند ولی گسترش مهاجرت به انگلیس باعث شده تا افرادی با نژادها و رنگ‌های مختلف از آسیایی گرفته تا سیاه‌پوست و آفریقایی هم در این کشور ساکن شوند. نوع نظام حکومتی انگلیس، پادشاهی مشروطه است.

انگلیس جزو ۱۰ کشور صنعتی برتر دنیاست و اقتصاد آن بسیار قوی است. همچنین این کشور نقش مهمی در معادلات جهانی دارد. این موارد باعث شده تا انگلیس یک کشور ایده‌آل برای زندگی، تحصیل و کار باشد.

چرا تحصیل در انگلیس می‌تواند آینده بهتری را برای شما بسازد؟

تحصیل و زندگی در انگلیس مزایای زیادی دارد.

کیفیت بالای زندگی و وجود زیرساخت‌های مناسب

استانداردهای زندگی در انگلیس بسیار بالاست. دولت توانسته سیستم آموزش و بهداشت باکیفیتی را در اختیار مردم قرار دهد. بیمه‌ها بخش مهمی از هزینه‌های درمان و سلامت را پوشش می‌دهند. انگلیس مهد ورزش‌هایی مثل فوتبال است و امکانات ورزشی بسیار مناسبی را هم در اختیار شهروندان قرار داده است.

سیستم حمل‌ونقل عمومی انگلیس بسیار پیشرفته، کارآمد و ارزان است. متروی لندن از قدیمی‌ترین و امن‌ترین متروهای دنیا است. وجود چنین زیرساخت‌هایی، باعث شده تا تحصیل در انگلیس برای آینده‌ای بهتر را به شما توصیه کنیم.

پایین بودن تورم

تورم انگلیس نسبت به جمعیتی که دارد، بسیار پایین است. تورم پایین یعنی این که مردم توان خرید خوبی دارند و می‌توانند نسبت به درآمد خود، یک زندگی باکیفیت را تجربه کنند. برای افراد متخصص و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر انگلیس که جذب بازار کار شده‌اند، تامین مایحتاج روزانه و فراهم کردن امکانات اولیه زندگی کار راحتی خواهد بود.

آشنایی با یک فرهنگ اصیل و غنی

انگلیس دارای یک فرهنگ اصیل، غنی و قدیمی است. آثار مربوط به هنرهایی مثل طراحی لباس، معماری، نقاشی و مجسمه‌سازی را می‌توانید در حد اعلای خود در انگلیس مشاهده کنید. با زندگی در انگلیس، فرصت شرکت در فستیوال‌ها، کنسرت‌های موسیقی، تئاترها و بازدید از موزه‌ها را خواهید داشت که به آشنایی با فرهنگ این کشور کمک می‌کند. فرهنگ و هنر، غذای روح است و از آنجا که انگلیس فرهنگ جذابی دارد تحصیل در انگلیس برای آینده‌ای بهتر را توصیه می‌کنیم.

زندگی در یک کشور تاریخی و زیبا

انگلیس یک کشور چهار فصل است که طبیعت بسیار زیبایی هم دارد. مکان‌های دیدنی فوق‌العاده‌ چشم‌نوازی در این کشور وجود دارد. کشور انگلیس به عنوان یک کشور تاریخی، میزبان آثار تاریخی منحصربفردی همچون قلعه‌ها، کلیساها و کاخ‌های مختلف است. طبیعت و آب‌وهوای این کشور، می‌تواند تاثیر مثبتی روی سلامت و روحیه مهاجران داشته باشد. به لطف وجود حمل‌ونقل عمومی ارزان، می‌توانید به راحتی به شهرهای و روستاها و جاذبه‌های دیدنی انگلیس سفر کنید.

تحصیل در یک سیستم آموزشی بسیار پیشرفته

مهم‌ترین عامل برای در نظر گرفتن تحصیل در انگلیس برای آینده‌ای بهتر، به پیشرفته بودن سیستم آموزشی این کشور برمی‌گردد. کمتر کسی است که اسم دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج به گوشش نخورده باشد. این دو دانشگاه از بهترین و قدیمی‌ترین دانشگاه‌های دنیا هستند. دانشجویان دانشگاه‌های انگلیسی، زیر نظر اساتید برتر که از شیوه‌های نوین آموزش استفاده می‌کنند تربیت می‌شوند.

جذب سریع در بازار کار

دانشجویان خارجی می‌توانند تا دو سال بعد از فارغ‌التحصیلی، برای پیدا کردن کار در انگلیس بمانند. جذب در بازار کار انگلیس سرعت بالایی دارد، چرا که نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین (حدود ۳.۷ درصد) است. اخذ مدرک از دانشگاه‌های معتبر انگلیس حتی در صورت بازگشت به ایران هم برای شما یک امتیاز ویژه خواهد بود؛ چرا که شخصی که در سیستم آموزشی انگلیس تحصیل کرده است، اولویت بالاتری برای استخدام خواهد داشت.

به پایان رساندن سریع دوره‌های آموزشی

اغلب دوره‌های آموزشی در انگلیس نسبت به سایر کشورها در مدت زمان کوتاه‌تری تمام می‌شود. مثلاً می‌توانید مقطع کارشناسی را در سه سال و ارشد را در یک سال به پایان برسانید. ممکن است هزینه‌های زندگی در انگلیس مقداری بالا باشد، اما کوتاه بودن دوره تحصیل باعث می‌شود تا زودتر مدرک خود را کسب کرده و وارد بازار کار شوید.

مهاجرت تحصیلی به انگلیس با همراه

خیلی‌ها علاقه دارند تا با همسر یا فرزند خود برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس اقدام کنند. انگلیس قوانین نسبتاً آسانی را برای مهاجرت با همراه، در نظر گرفته است. در صورتی که مدت اقامت شما در انگلیس برای تحصیل از ۶ ماه بیشتر باشد، همراه شما حتی اجازه کار کردن هم خواهد داشت. فقط این که باید تمکن مالی کافی برای تامین مخارج همراه را داشته باشید و درخواست خود برای اخذ ویزای همراه را هم به موقع ثبت کنید.

 

مطالعه بیشتر: ویزای تحصیلی انگلستان

عدم نیاز به یادگیری زبانی به غیر از انگلیسی

برای مهاجرت به انگلیس، تنها یادگیری زبان انگلیسی کافی است. بنابراین مشکلی برای شرکت در کلاس‌های درس، تعامل با مردم و رفع نیازهای خود نخواهید داشت. 

امکان کار حین تحصیل

دانشجویان خارجی دوره کارشناسی و بالاتر می‌توانند تا ۲۰ ساعت در هفته در انگلیس کار کنند. کار حین تحصیل برای پوشش هزینه‌ها و جمع‌آوری رزومه بسیار مهم است و نقش پررنگی برای در نظر گرفتن تحصیل در انگلیس برای آینده‌ای بهتر دارد.

جمع بندی

در این مطلب به مزایای تحصیل در انگلستان و این که چرا تحصیل در انگلیس برای آینده‌ای بهتر را توصیه می‌کنیم اشاره کردیم. اما از کجا بدانیم که شرایط ما برای تحصیل در انگلیس مناسب است؟ هزینه تحصیل در انگلیس چقدر است؟ اخذ پذیرش در دانشگاه‌های انگلیس چگونه است؟ برای پاسخ به این سؤالات، بهتر است از مشاوره تخصصی یک شرکت مهاجرت تحصیلی مثل سیم آخر بهره‌مند شوید. شما می‌توانید همین الان درخواست مشاوره رایگان خود را در سیم آخر ثبت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه