English

پیام قدردانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از خدمتگزاران اربعین حسینی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با صدور پیامی از کلیه راهداران، کارکنان، رانندگان، مدیران شرکت‌های حمل و نقل، تمامی فعالان صنوف وابسته و پیمانکاران بخش خصوصی که برای تسهیل سفرهای اربعین و خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام با تلاشی مضاعف و جهادی در این مسیر معنوی حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد.

پیام قدردانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از خدمتگزاران اربعین حسینی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل این اداره کل، با صدور پیامی از کلیه راهداران، کارکنان، رانندگان، مدیران شرکت‌های حمل و نقل، تمامی فعالان صنوف وابسته و پیمانکاران بخش خصوصی که برای تسهیل سفرهای اربعین و خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام با تلاشی مضاعف و جهادی در این مسیر معنوی حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

باسم رب شهداء و صدیقین

خداوند سبحان را شکرگزارم که فرصتی مجدد برای بنده فراهم ساخت تا توفیق خدمت به زائران اهل بیت علیهم السلام را در ایام اربعین داشته باشم.

بدون شک حماسه حضور پرشور زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام بقدری عظیم بود که زبان از بیانش قاصر است؛ اما چیزی که عیان است عشق مردم ولایتمدار به اهل بیت علیهم السلام و حرکت تحت لوای نائب بر حق حضرت ولیعصر (عج)، امام خامنه‌ای مدضله العالی است.

بر کسی پوشیده نیست در جریان این حماسه و حضور مشتاقان در پیاده‌روی اربعین، تلاش‌های بسیاری توسط ستاد اربعین و کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه آن بعمل آمد تا برگزاری این مراسم بنحو شایسته میسر شود.

از همین جهت کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان مرکزی با برنامه‌ریزی های بعمل آمده چه در بحث ارتقاء کیفیت راه‌ها و چه در مقوله جابه‌جایی زائرین توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خدمات وسیع و گسترده ای را به انجام رسانید که نتیجه آن افزایش سطح رضایتمندی مردم، کاربران جاده‌ای و زوارالحسین بوده است.

این موفقیت‌ها جز با تلاش جهادی، بی وقفه و شبانه روزی راهداران و رانندگان، یکایک کارکنان و همکاران اجرایی و پشتیبانی، مدیران شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی حمل و نقل، تمامی فعالان صنوف وابسته و پیمانکاران بخش خصوصی که برای تسهیل سفرهای اربعین و خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام در جریان این مسیر معنوی حضور داشتند مقدور نبود لذا بر خود واجب می‌دانم از همه خدمتگزاران در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تشکر و قدردانی کنم.

امیدوارم با تداوم این فعالیت‌های جهادی و تلاش حداکثری در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف استان مرکزی و کلیه کاربران جاده‌ای سربلند و پیروز باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه