English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

۹۵ درصد از زائران اعزامی با ناوگان حمل و نقل به استان مرکزی بازگشته‌اند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: از شروع طرح اربعین تا ۱۸ شهریور ماه حدود ۹۵ درصد از زائرانی که با ناوگان حمل و نقل عمومی به کربلا سفر کرده بودند به استان بازگشته‌اند.

۹۵ درصد از زائران اعزامی با ناوگان حمل و نقل به استان مرکزی بازگشته‌اند

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل این اداره کل گفت: ۱۷ هزار زائر اربعین از بیست و هفتم مردادماه تاکنون توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان مرکزی به مرزهای مهران، خسروی، شلمچه و چزابه اعزام شدند که حدود ۹۵ درصد از این افراد به استان بازگشته‌اند.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد زوار اعزامی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومیِ استان از مرز مهران و ۱۰ درصد از مرزهای خسروی، شلمچه و چزابه از کشور خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: ۳۰ نفر از کارشناسان و راهداران این اداره کل در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین ابا عبدالله الحسین(ع) در شهرستان مهران حضور دارند و تا بازگشت تمامی زائران به استان در این شهرستان مستقر خواهند بود.

جهانی گفت: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس از این استان وظیفه جابه‌جایی مسافران اباعبدالله الحسین(ع) به مرزهای کشور و جهت مخالف را برعهده دارند.

وی ادامه داد: اعزام زائران به مرزهای غربی کشور توسط سه پایانه مسافری در شهرستان‌های اراک، ساوه و خمین و ۴۸ شرکت مسافری در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی انجام شده‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه