English

تزریق ژل در کرج

با تزریق این ژل عضلات صورت شما تقویت شده وپوست جوان سازی می شود وهمین طور به حجیم شدن صورت کمک می کند. به این موضوع هم توجه کنید که برای انجام تزریق ژل باید مرکزیا کلینیکی را انتخاب کنید که با اطمینان خاطرآنچه که شما می خواهید را برای شما فراهم کند،که درهمین راستا تزریق ژل درکرج می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

تزریق ژل در کرج

به گزارش خبرگزاری موج، همان طور که می دانید با افزایش سن اسید هیالورونیک یا هیدروکسی آپاتیت کلسیم وکلاژن در پوست کاهش می یابد.وصورت آن شادابی وطراوت خود را از دست می دهد. برای اینکه بتوانید آن زیبایی را برگردانید بهترین کار تزریق اسیدهیالورونیک وکلاژن می باشد.درواقع با تزریق این ژل عضلات صورت شما تقویت شده وپوست جوان سازی می شود،وهمین طور به حجیم شدن صورت کمک می کند.

به این موضوع هم توجه کنید که برای انجام تزریق ژل باید مرکزیا کلینیکی را انتخاب کنید که با اطمینان خاطرآنچه که شما می خواهید را برای شما فراهم کند،که درهمین راستا تزریق ژل درکرج می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

انواع ژل وماندگاری آن :

یکی ازمزیت های تزریق ژل این است که در همان جلسه اول نتایج آن را می بینید،اما ژل ها از نظر مدت زمان ماندگاری به سه دسته تقسیم می شوند. البته به این نکته هم توجه کنید که ژل ها علاوه بر استاندارد هایی که وجود دارد از جانب سازمان FDA یا همان سازمان غدا ودارو باید تایید شده باشند.

حال می خواهیم به انواع ژل از لحاظ ماندگاری بپردازیم.

ژل موقت:این ژل برای حجم دادن به گونه ها ،لب ودیگر نقاط بدن استفاده می شود که همان طور که درقسمت بالا هم توضیح داده شد از کلاژن ،هیدروکسی آپاتیت کلسیم وچربی بدن استفاده می شود.

ژل نیمه دائمی:برای درمان افتادگی وهمین طور پرکردن خطوط عمیق صورت از این ژل استفاده می شود اما به این نکته توجه کنید که ژل نیمه دائمی بعد از گذشت چند هفته نیاز به ترمیم دارد.

ژل دائمی:همان فیلرهای دائمی هستند که البته باید مورد تایید FDAباشند اما به علت بروزعفونت از آن کمتر استفاده می شود.

کاربردهای تزریق ژل:

قطعا در طی چند سال اخیر زیاد درباره تزریق ژل وکابردهای آن شنیده اید که تزریق ژل چه تاثیری بر نقاط مختلف بدن خواهد گذاشت اما آنچه که مورد تایید سازمان غذا وداروی ایالات متحده آمریکا است به شرح زیر می باشد.

  • رفع چین وچروک:

یکی از اصلی ترین کارهای تزریق ژل از بین بردن چین وچروک های خط اخم ،خط خنده ،خط پیشانی و چین وچروک هایی که دراطراف لب وبینی هستند می باشد.

 

  • حجم دهی قسمت های مختلف:

یکی دیگر از کاربرد های تزریق ژل حجم دهی وبرجسته کردن لب، گونه ها وچانه می باشد.

 

ژل

 

  • حجم دهی به صورت:

یکی از اثرات بد که پیری بر روی پوست می گذارد کاهش حجم صورت می باشد و اثر آن را درنقاط مختلف صورت مشاهده می کنید.که تزریق ژل یکی از بهترین راه ها برای بر گرداندن حجم از دست رفته می باشد.که برای انجام آن می توانید به تزریق ژل صورت در کرج مراجعه کنید.

 

البته از این روش برای از بین بردن گودی وسیاهی زیر چشم ،کشیده شدن ابروها وهمین طوراز بین بردن افتادگی صورت وگردن استفاده می شود.

  • جوان سازی دست ها:

همان طور که گفته شد با افزایش سن علاوه بر پوست صورت بقیه نقاط بدن هم شادابی خود را از دست می دهند که از جمله آنها دست ها می باشد. که با تزریق ژل در پشت دست ها که مورد تایید اف دی ای می باشد به حجم دهی واز بین رفتن چین وچروک ها کمک می کند.

  • زیبایی بینی :

این روزها خیلی از افراد به سمت جراحی بینی وخوش فرم شدن آن کشیده شده اند ،همان طورکه می دانید جراحی بینی سخت است وهمین طورمراقبت پس جراحی اما شما می توانید با تزریق ژل فرم بینی خود را اصلاح کنید.که برای این منظوربا تزریق ژل بینی در کرج در تماس باشد.

توصیه هایی درباره تزریق ژل:

قطعا همه افرادی که می خواهند تزریق ژل را انجام دهند باید یک سری نکات را قبل وبعد از تزریق ژل رعایت کنند تا آن نتیجه مطلوب حاصل شود. که در ذیل به آن پرداخته ایم.

  • مرکز یا پزشکی را برای تزریق ژل انتخاب کنید که علاوه بر اینکه در کارشان خبره هستند مورد اعتماد هم باشند.

ژل لب

  •  

    عدم استفاده از روغن ماهی ویتامین E یک هفته قبل از تزریق ژل.

    از مصرف داروهایی چون آسپرین،ایبوپروفن یک هفته قبل از تزریق ژل خوداری کنید.

    • از کرفس،اسفناج وکلم می توانید جهت افزایش ویتامین K استفاده کنید.

    • قبل از تزریق ژل یک میان وعده مناسب مصرف کنید.

    • عدم ماساژ تا 14 روز پس از تزریق ژل .

    • استفاده از قرص های آرنیکا ومونتانا برای رفع کبودی .

    • بلافاصله پس از تزریق ژل چیزی ننوشید.

    • خوداری از مصرف مشروبات الکلی تا 24 ساعت پس از تزریق ژل.

    • به هیچ عنوان درمناطق گرمی چون سونا،دوش آب گرم ،ونورخورشید قرار نگیرید.

    • خوداری ازانجام فعالیت های سنگین ورزشی تا چند روز پس از تزریق ژل.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه