English

محبوب ترین هتل های کیش از نظر مسافران کدامند؟

تنوع هتل در کیش آنقدر زیاد است که افراد با هر بودجه و هر سلیقه ای می توانند هتل مورد نظر خود را در جزیره پیدا کنند. اما در این لیست قصد داریم محبوب ترین هتل های کیش از نظر مسافران را به شما معرفی نماییم. در ادامه همراه ما باشید.

محبوب ترین هتل های کیش از نظر مسافران کدامند؟

به گزارش خبرگزاری موج، جزیره کیش هتل های لوکس و همه چیز تمام کم ندارد. از هتل داریوش کیش گرفته تا هتل لیلیوم که از بهترین ها و محبوب ترین هتل ها از نظر مسافرین کیش هستند. تنوع هتل در کیش آنقدر زیاد است که افراد با هر بودجه و هر سلیقه ای می توانند هتل مورد نظر خود را در جزیره پیدا کنند. اما در این لیست قصد داریم محبوب ترین هتل های کیش از نظر مسافران را به شما معرفی نماییم. در ادامه همراه ما باشید.

 

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران از هتل های لوکس تا اقتصادی

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین هتل‌ های کیش که محبوبیت زیادی نزد مسافران دارند، به شما معرفی کنیم.

هتل ترنج کیش

مسافران به کیش معمولا عاشق دریا و آب های نیلگون خلیج فارس هستندحالا تصور کنید که هتل محل اقامتتان نیز درست در وسط آب قرار داشته باشد. هتل ترنج کیش شامل سوییت هایی است که در داخل آب های دریای خلیج فارس واقع شده است. اینجا ویوی هتل شما تا چشم کار می کند پهنه آبی آب است و دریای زیبای خلیج فارس. طلوع و غروب زیبای خورشید را می توانید از پنجره و تراس سوییت خود تماشا کنید و حسی زیبا و وصف نشدنی را تجربه کنید.

 

هتل

هتل میراژ کیش

اگر از آن دسته افرادی هستید که مکان های لوکس و در عین حال مدرن نظرتان را جلب می‌کند، هتل میراژ جزیره کیش به همان اقامتگاه محبوب شما در مدت زمان سفرتان بدل خواهد شد. هتل میراژ در سال 1397 بهره برداری و کاملا با توجه به امکانات و نیازهای روز مسافران و میهمانان به هتل طراحی شده است. جت‌اسکی، قایق‌سواری، غواصی، جکوزی، خدمات اسپا، سونا خشک و بخار و استخر از جمله امکاناتی هستند که در این هتل تعبیه شده‌اند.

هتل لیلیوم کیش

هتل های محبوب کیش الزاما نباید گران و فوق العاده لوکس باشندهتل لیلیوم کیش با وجود فضایی دلباز، امکانات مناسب مانند سالن بدنسازی، اسپا ماساژ، امکانات ورزشی دیگر مانند پینگ پنگ، فوتبال دستی و بیلیارد را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل دارای امکانات دیگری چون فروشگاه و دستگاه ATM ، نمازخانه در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در قسمت لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو طبقات و تاکسی سرویس نیز است. تمامی کارکنان هتل مسلط به زبان عربی و انگلیسی هستند.

 

هتل 1

نکاتی که باید درباره هتل لیلیوم کیش بدانید این است که در این هتل کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان می توانند اقامت داشته باشند. همچنین از آنجایی که هتل لیلیوم کیش چارتری محسوب می شود، در صورت رزرو امکان کنسلی و یا تغییر تاریخ برای شما وجود ندارد. اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته ویژه، اتاق چهار تخته، اتاق چهار تخته ویژه و سوئیت یک خوابه برای دو نفر از جمله اتاق های موجود در هتل لیلیوم کیش برای رزرو است. برای رزرو این هتل می توانید از فلای تودی اقدام کنید و از تخفیفات ویژه آن بهره مند شوید.

 

هتل 2

هتل مارینا جزیره کیش

درست است که هتل میراژ و هتل لیلیوم کیش از جمله بهترین و راحت ترین هتل ها در جزیره از نظر مسافرین انتخاب شده اند، اما هتل مارینا با طراحی و معماری بی نظیر خود در نزد مهمانان در کیش حسابی محبوب و مشهور است. از هر طرف این هتل که بیرون بروید به بخشی از ساحل کیش دسترسی دارید. بسیاری از مهمانان هتل مارینا بر این باورند که با ورود به این هتل لوکس و زیبا دیگر لازم نخواهید دید که به بخش های دیگر جزیره سر بزنید؛ زیرا تمامی امکانات رفاهی و تفریحی در جزیره در همین هتل برای شما مهیا است. همچنین دسترسی به بسیاری از مراکز رفاهی و تجاری جزیره از این هتل به راحتی مهیا است.

هتل داریوش

هتل داریوش جزء محبوب ترین و لوکس ترین هتل های کیش است. معماری زیبای مشابه تخت جمشید این هتل بسیار معروف است. در کنار معماری زیبا، زمینی به وسعت 123 هزار متر مربع در این هتل برای امکانات رفاهی و خدماتی مهمانان جزیره بکار گرفته شده است. زمین تنیس و پینت‌بال، سونا خشک و بخار، باشگاه بدنسازی، سالن ماساژ از جمله خدمات جذابی است که شما در این هتل با آن رو به رو خواهید بود. مهمانان جزیره از نظر پاکیزگی هتل و اتاق‌ها، عملکرد کارکنان، امکانات، کیفیت غذا، آرامش و راحتی، موقعیت و دسترسی، ارزش هتل نسبت به قیمت امیتازات بالایی به هتل داریوش داده اند که همین خود باعث می شود بتوانید با خیالی آسوده این هتل را برای اقامت خود در جزیره انتخاب کنید.

هتل صدف کیش

همانند هتل لیلیوم کیش، هتل صدف نیز از جمله هتل های مقرون به صرفه اما محبوب جزیره هستند. امکانات رفاهی مناسب و استاندارد، طراحی زیبا، دسترسی بسیار سریع به مراکز تجاری و رفاهی جزیره باعث شده این هتل نیز به یکی از انتخاب های اولیه مسافران به کیش تبدیل شود. برای رزرو این هتل می توانید از طریق وبسایت فلای تودی اقدام کنید و از تخفیفات و آفرهای ویژه ای بهره مند شوید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم محبوب ترین هتل های جزیره کیش را معرفی کنیم. محبوب ترین اقامتگاه های کیش الزاما گرانترین هتل ها نیستند. هتل لیلیوم کیش، هتل صدف از جمله مقرون به صرفه ترین و در عین حال استاندارد ترین مکان ها برای اقامت در این جزیره زیبا هستند. هتل ترنج، مارینا و هتل داریوش نیز از اقامتگاه های لوکس و محبوب جزیره هستند. آیا شما تجربه اقامت در جزیره کیش را داشته اید؟ کدام هتل را برای اقامت خود انتخاب نموده اید؟ می توانید در قسمت کامنت ها تجربیات خود را از انتخاب هتل در جزیره کیش با ما درمیان بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه