English

معرفی بهترین هتل های میلان، شهر تاریخ و مد

اگر شما هم عاشق تاریخ و معماری باشید، قطعا آرزرو سفر به ایتالیا را دارید

معرفی بهترین هتل های میلان، شهر تاریخ و مد

 

میلان

به گزارش خبرگزاری موج ، اگر شما هم عاشق تاریخ و معماری باشید، قطعا آرزرو سفر به ایتالیا را دارید. اما زیبایی های ایتالیا فقط محدود به رم نیست. همه شهرهای این کشور تاریخی و باستانی، جذابیت های زیادی دارد که شما را برای سفر وسوسه می کند. هر شهر ایتالیا به یک شاخصه مهم شناخته می شود. مثلا رم شهر جاذبه های گردشگری و تاریخی است و میلان به عنوان پایتخت مد ایتالیا و حتی شاید اروپا شناخته می شود.

بهترین هتل های میلان ایتالیا

خیلی از افراد برای مسافرات، شرکت در فستیوال ها و جشنواره های بین المللی مد و فشن و یا برای تحصیل و حتی زندگی به میلان سفر می کنند، در هر صورتی لازم است تا با بهترین هتل های میلان آشنا باشید تا مشکلی از نظر اقامت در این شهر نداشته باشید. در ادامه به معرفی چند محل اقامت میپردازیم که برای رزرو هتل های میلان به درد شما خواهد خورد.

  1. هتل پالازو پاریگی گرند اسپا میلانو (Palazzo Parigi Hotel & Grand Spa Milano)

اگر ترجیح شما برای سفر به میلان، رزرو یک هتل 5 ستاره و لاکچری است، تا بتوانید یک اقامت لوکس و به یادماندنی تجربه کنید، رزرو هتل پالازو پاریگی گرند اسپا میلانو را به شما پیشنهاد می کنیم. مهمترین مزیت این هتل بعد از امکانات خوب، دسترسی مناسب به بخش های مختلف شهر است. هتلی که با اقامت در آن، گویی گه در یک قصر سلطنتی اقامت کرده اید.

 

هتل

همه اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و حمامی مجلل با لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره هستند. با اقامت در این هتل، صبح خود را با صرف صبحانه های لوکس هتل که با کیک های خوشمزه محلی و شیرینی های ایتالیا همراه است آغاز کنید. همچنین می توانید بهترین کیفیت غذاهای میلان را در رستوران همین هتل تجربه کنید. البته دقت داشته باشید اگر برای رزرو هتل میلان، انتخاب شما هتل پالازو پاریگی است، باید هزینه نسبتا بالایی برای آن کنار بگذارید.

  1. هتل ماگنا پارس (Hotel Magna Pars)

هتل ماگنا پارس یکی دیگر از هتل های 5 ستاره میلان است که به کسانی که به یک اقامت لوکس و لاکچری علاقه دارند پیشنهاد می شود. اتاق های این هتل طراحی منحصر به فردی داشته و این تمایز در مقایسه با دیگر هتل های میلان کاملا محسوس است. امکانات هر اتاق و سوئیت تکیمل است اما نکته جالب توجه این است که سوئیت ها، دارای یک کتابخانه کوچک هم هستند که در صورت تمایل می توانید از آن استفاده کنید.

در این هتل می توانید وعده های غذایی خود را در تراس هایی که با گل های زیبا و سرسبز تزئین شده اند صرف کنید و تجربه ای متفاوت از چشیدن غذاهای ایتالیایی در یک فضای لوکس به خود هدیه دهید. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مبلمان‌های چرمی، تلویزیون و حمام است؛ سوئیت‌ها دارای یک کتابخانه کوچک برای علاقه‌مندان به مطالعه نیز است.

  1. هتل دی کاوالیری میلان (Dei Cavalieri Milan Hotel)

برای اقامت در میلان، هتل های 4 ستاره هم گزینه خوبی هستند. هتل هایی که از نظر امکانات تفاوت چندانی با 5 ستاره ها ندارند، اما از نظر قیمت مقرون به صرفه تر هستند. هتل دی کاوالری میلان یکی از این هتل ها است.

 

هتل 1

این هتل 10 طبقه، 166 اتاق داشته و در فاصله کمی با کلیسای میلان و ایستگاه مترو واقع شده بنابراین، از نظر دسترسی به جاذبه ها و وسایل حمل و نقل عمومی وضعیت خوبی دارد. رستوران این هتل با غذاهای کلاسیک ایتالیایی از مهمانان پذیرایی می کند. همچنین نزدیک بودن هتل به اپرای تئاتر الا اسکالا نیز برای کسانی که به اپرا علاقه دارند، دلیل خوبی برای رزرو این هتل است.

  1. هتل کریستالو میلان (Hotel Cristallo)

به دنبال رزرو یک هتل 3 ستاره ولی با امکانات خوب در میلان هستید، هتل کریستالو پیشنهاد خوبی است. مهمترین نکته در خصوص این هتل فاصله 150 متری آن با ایستگاه مرکزی قطار میلان است. بنابراین با اقامت در این هتل می توانید به سادگی به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشید.

همچنین این هتل دسترسی خوبی به کلیساهای میلان و مراکز خرید دارد. از نظر قیمتی نیز نسبت به هتل های 4 ستاره و 5 ستاره مقرون به صرفه تر است و می توانید باقی هزینه های خود را صرف خرید و یا بازدید از دیگر جاذبه های گردشگری میلان کنید.

نکته مهم این است که برای رزرو هتل میلان گزینه های زیادی پیش رو دارید. از دیگر هتل های خوب میلان می توان به هتل های زیر اشاره کرد:

  • هتل اکسلسیور گالیا

  • هتل تاون هاوس گالریا (Townhouse Galleria)

  • هتل گرند ات د میلان (Grand Hotel et de Milan)

  • هتل ملیا میلانو (Meliá Milano) و غیره.

بنابراین برای رزرو هتل مشکلی از بابت تنوع وجود ندارد، تنها باید در بین هتل های موجود، بهترین گزینه را از نظر قیمتی برای خود انتخاب کنید.

رزرو هتل میلان با بهترین قیمت

شاید تصور کنید که برای رزرو هتل در کشورهای اروپایی باید هزینه های زیادی صرف کنید. اما این تصور درست نیست. اگر در انتخاب سایت مرجع رزرو هتل، دقت کنید، می توانید هتل را با قیمتی منطقی رزرو کنید. برای مثال وب سایت فلای تودی برای رزرو ارزان و اقتصادی هتل ها پیشنهاد خوبی است. فلای تودی با پوشش حداکثری هتل های داخلی و خارجی، همواره در تلاش است تا بهترین و ارزان ترین قیمت رزرو هتل را ارائه دهد. برای رزرو هتل و یا مشاهده قیمت هتل مورد نظر خود کافی است وارد وب سایت فلای تودی(/https://www.flytoday.ir) و بخش هتل ها شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه