English

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

خروج ۴ هزار و ۷۰۰ مددجو از چرخه حمایتی کمیته امداد ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: طی دو سال گذشته ۴ هزار و ۷۰۰ مددجو از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند.

خروج ۴ هزار و ۷۰۰ مددجو از چرخه حمایتی کمیته امداد ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، ناصری مرادی پویانی مدیر کل کمیته امداد استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک عید فطر اظهار داشت: طی سال گذشته ۲۸ میلیارد تومان با همکاری نیکوکاران، خیرین بومی و غیر بومی برای کمک به مددجویان استان واریز شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی خاطرنشان کرد: طی ماه مبارک رمضان تلاش شد۳ مرتبه غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و بدون سرپرست توزیع شود که طی این طرح ۱۶۵ هزار پرس غذا توسط ۱۵۰ اشپزخانه محلی پخت و توزیع شده است.

مرادی همچنین به توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی در مناطق صعب العبور و کم برخوردار اشاره کرد و افزود: همچنین در ماه رمضان ۵ هزار و ۵۰۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام ثبت نام کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به واریز ۳۸ میلیارد تومان به حساب ایتام طی سال گذشته افزود: طی دو سال گذشته ۴ هزار و ۷۰۰ مددجو از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند.

وی همچنین به راه اندازی ۳۵۰ پایگاه در سراسر استان جهت جمع آوری فطریه اشاره کرد و گفت: ۷۰۰ نانوایی نیز به سامانه دریافت زکات فطریه تجهیز شده اند.

وی همچنین به صدور ۵ هزار کارت نان برای افراد نیازمند اشاره کرد و افزود: شبکه سراسری خیرات نان کشور در سراسر کشور اقدام به توزیع نان رایگان میان نیازمندان آبرومند شناسایی شده می‌کند و در این راستا کارت‌های بانکی برای نیازمندان صادر شده است تا در زمان خرید نان، شان این افراد خدشه‌دار نشود.

مرادی همچنین به کسب رتبه اول در زمینه ساخت مسکن در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۴۲۶ واحد مسکونی در روستاها برای نیازمندان ساخته شده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اهدای بیش از ۲ هزار جهیزیه در دو سال گذشته خاطر نشان کرد: کمیته امداد استان همچنین در زمینه لوله کشی گاز مددجویان، انشعاب آب، برق و گاز رایگان و ... نیز خدمات مطلوبی ارائه کرده است.

این مسئول به کسب رتبه ۱ کشور در حوزه اشتغال اضافه کرد و گفت: طی سال گذشته ۵۶۰ میلیارد تومان در این زمینه جذب شده است و بانک مهر ایران در زمینه ارائه تسهیلات به مددجویان همکاری مطلوبی دارد.

وی در پایان با بیان اینکه ۲۷ هزار و ۵۰۰ خانوار در استان مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند گفت: ۱۰ هزار دانش اموز و دانشجو تحت این نهاد حمایتی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه