English

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

ساخت بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به ساخت بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام گفت: ۶هزار و ۳۰۰ خدمت مسکن به مددجویان ایلامی ارائه می شود.

ساخت بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از ۴۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان در روستاها و مناطق شهری استان در دست ساخت است.

پویانی در آیین واگذاری ۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد شهرستان مهران با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان بیان کرد: ساخت این تعداد واحد مسکونی که از سال گذشته آغاز شده اند تا پایان امسال تکمیل و واگذار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی و خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد استان ارائه می شود تصریح کرد: این پروژه ها شامل: ساخت مسکن، تعمیرات منزل، گازکشی و ساخت فضاهای جانبی هستند.

مدیرکل امداد استان افزود: برای انجام این تعداد پروژه در مجموع بیش از ۹۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.

مرادی پویانی نداشتن زمین را یکی از مشکلات سر راه خانه دار شدن مددجویان عنوان کرد و گفت: در صورت تأمین زمین مشکلات مسکن مددجویان به حداقل می رسد.

رئیس کمیته امداد مهران نیز در این آیین با اشاره به واگذاری ۵ واحد مسکونی به مددجویان مهران گفت: برای ساخت هر یک از این پنج واحد مسکونی مددجویی حداقل ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه