English

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام:

تمهیدات فراهم شده برای پرداخت فطریه ایلامی ها از کارتخوان نانوایی ها تا گوشی های همراه و پایگاههای شهری

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و دبیر شورای زکات استان در آستانه عید سعید فطر روش های پرداخت زکات فطریه در روز عید سعید فطر توسط روزه داران گرامی و تمهیداتی که در این زمینه فراهم شده است را تشریح کرد.

تمهیدات فراهم شده برای  پرداخت فطریه ایلامی ها از کارتخوان نانوایی ها تا گوشی های همراه و پایگاههای شهری
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: امسال برای نخستین بار تمهیدات پرداخت زکات فطره و کفارات از طریق دستگاههای پوز در700 نانوائی در قالب طرح نانینو درسطح استان فراهم شده و مردم استان می توانند با مراجعه به این دستگاهها به راحتی زکات فطریه و یا کفارات خود را پرداخت نمایند.

وی افزود: پرداخت زکات فطریه از طریق مجازی و گوشی های همراه نیز تمهیدات آن فراهم شده و مردم استان می توانند با شماره گیری کد 1#*084*8877* از طریق گوشیهای تلفن همراه و همچنین از طریق شماره کارت 6037-9979-5005-9437 برای پرداختزکات فطریه عام وشماره کارت 6037-9979-5006-7703 برای پرداخت زکات فطریه سادات استان ایلام اقدام نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: علاوه بر روش های در نظر گرفته شده  پایگاههای دبیرخانه شورای زکات استان با آرم و لوگوی دبیرخانه در محل های برگزاری نماز عید سعیدفطر در سراسر استان نیز آماده دریافت زکات فطره و کفارات مردم مومن و خداجوی این استان است.

ناصر مرادی تصریح کرد:  برای پرداخت کفاره‌های عمد و غیرعمد مردم استان نیز شماره کارت‌های زیر که از طرف دبیرخانه زکات استان ایلام اعلام شده‌اند، در نظر گرفته شده است:کفاره غیر عمد:6037-9979-5007-5979کفاره عمد:6037-9979-5008-4245

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه