English

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام:

قرارداد اعطای تسهیلات تلفیقی با بانک توسعه تعاون استان ایلام منعقد شد

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام از انعقاد قرارداد با بانک توسعه تعاون استان برای اعطای تسهیلات تلفیقی به واحدهای تولیدی خبر داد.

قرارداد اعطای تسهیلات تلفیقی با بانک توسعه تعاون استان ایلام منعقد شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی نادری سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام گفت: این قرارداد در راستای حمایت از تولید و اشتغال پایدار با نگاه حمایتی به صنایع کوچک و متوسط و به منظور تامین سرمایه ثابت (بازسازی، نوسازی و باز فعالسازی واحدهای راکد) و سرمایه در گردش واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شد.

 نادری با اشاره به وجوه موضوع این قرارداد به مبلغ 110 میلیارد ریال، ادامه داد: اعطای تسهیلات تلفیقی از محل اعتبارات واگذارنده اعتبار و منابع داخلی بانک پرداخت خواهد شد.

 وی بیان داشت: پرداخت تسهیلات شامل واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده‌ی فعال و راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان می‌شود که در خواست آنان در کارگروه ارزیابی این شرکت مورد تایید قرار گیرد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با بیان اینکه، صنایع مرتبط با شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کارهایی که در صورت راه‌اندازی اشتغال بالایی را ایجاد نمایند، در اولویت اعطای تسهیلات قرار دارند، تصریح کرد: واحدهای تولیدی که تقاضا برای محصولات و یا خدمات آنان وجود دارد و یا واحدهایی که تولیدات آنان قابلیت بیشتری برای صادرات دارند و هم‌چنین واحدهایی که در تکمیل زنجیره‌ی تأمین بوده و یا جزو ذینفعان خوشه‌های صنعتی کسب و کار هستند می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

 نادری در پایان اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های قانون رفع موانع تولید واحدهای صنعتی نیمه فعال و یا غیرفعال که بر اثر مشکلات اقتصادی نتوانسته اند ادامه فعالیت دهند را احیاء و به چرخه تولید بازگردانیم.

 این قرارداد در جلسه‌ای با حضور رییس بانک توسعه تعاون استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و معاونین دو دستگاه منعقد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه